اجرای برنامه های ویژه انتخاب اصلح در مسجد چهارده معصوم قم


اجرای برنامه های ویژه انتخاب اصلح در مسجد چهارده معصوم قم

مسئول اجرای برنامه های فرهنگی مسجد چهارده معصوم قم با اشاره به برنامه های این مسجد در ایام دهه فجر گفت: ما نشست هایی با موضوع انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، حاج قاسم سلیمانی و انتخاب اصلح خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

«محمدرضا عاطفی منش» در این نشست از آمادگی مسجد چهارده معصوم قم در اجرای برنامه های کارگروه مساجد خبرداد و گفت: انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌ تواند جزو موضوعات اصلی برای این ایام قرار بگیرد.

مسئول اجرای برنامه های فرهنگی مسجد چهارده معصوم قم با اشاره به حساسیت بیش از حد انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: به همین منظور تلاش می‌ کنیم در تمام شب های دهه فجر به موضوع انتخابات و تعیین اصلح نیز بپردازیم چراکه ما به نمایندگان انقلابی نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به عقیده من برنامه باید در تراز جمعیت و مردم باشد و اصلا نیازی نیست که برنامه ها به جهت همکاری با کارگروه مساجد حذف شود و این برنامه ها می‌ تواند به صورت تلفیقی برگزار شود.

عاطفی منش با بیان این که در این مسجد سخنرانان مطرحی دعوت خواهند شد، تصریح کرد: یکی از این سخنرانان حجت الاسلام ماندگاری است که در این چند شب از محضر ایشان استفاده می‌ کنیم و سعی می‌ کنیم از دیگر سخنرانان برجسته نیز دعوت کنیم.

مسئول اجرای برنامه های فرهنگی مسجد چهارده معصوم قم در ادامه ابراز داشت: ما با توجه به تراکم برنامه هایی که داریم در شب 19 بهمن این آمادگی را داریم که از برنامه های کارگروه مساجد نیز استفاده کنیم به ویژه این که به یکی از قاریان برجسته قرآن کریم نیاز داریم.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !