دوره های آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار در یاسوج برگزار می شود


دوره های آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار در یاسوج برگزار می شود

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای توانمندیهای کار آفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

دکتر علی طیبی روز سه شنبه، ۲۴ دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در بهمن ماه سال جاری گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ ساعته، مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کار آفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی و اصول و فنون مذاکره به شرکت کنندگان ارایه می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با توجه به تجربه مرکز کار آفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیازهای دانشجویان طراحی شده است و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می شود.

طیبی اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد و واحد های فناوری دارای ایده پارک علم و فناوری و مراکز رشد می توانند در این دوره شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، معاون پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف ارایه می شود.

گفتنی است که این دوره در دانشگاه یاسوج برگزار می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به وب سایت پارک علم و فناوری استان به آدرس www.kbstp.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۱۳۳۱۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد