تصادف در مهریز یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت


تصادف در مهریز یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت

یزد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 20 جاده مهریز به دهستان تنگچنار این شهرستان یک نفر کشته و هفت تن زخمی شدند.

سیدحسین طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زخمی های این حادثه برای مداوا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منطقه اعزام شدند.

وی با اشار به اینکه این حادثه ساعت ۱۹ شب گذشته اتفاق افتاد، ادامه داد: علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و حال عمومی زخمی ها خوب است.

مرکز دهستان تنگچنار در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

مهر ماه امسال در برخورد ۲ دستگاه پراید سواری در کیلومتر ۲۰ جاده یزد به مهریز هفت نفر زخمی و به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهر منتقل شدند.

همچنین به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده بافق در ماه مورد نظر به کوهبنان کرمان ۲۶ نفر زخمی شدند که ۶ نفر در بیمارستان بستری و بقیه هم سرپایی در محل درمان شدند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوادث برون و درون شهری استان به ترتیب ۱۱۸ و حدود ۵۰ نفر کشته و بیش از سه هزار نفر هم زخمی شدند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان