فرماندار صومعه سرا: محور عمل، همراهی مسوولان در برگزاری انتخاباتی سالم است


فرماندار صومعه سرا: محور عمل، همراهی مسوولان در برگزاری انتخاباتی سالم است

رشت _ ایرنا، فرماندار شهرستان صومعه سرا با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : همراهی و تعامل مسئولان در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمدار با مشارکت حداکثری مبنای عمل است.

سیدجلال سید محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت :در این راستا به روال دوره های مختلف از ظرفیت و امکانات آموزش و پرورش در کنار سایر بخش ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بهره می گیریم و بدین منظور برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش در برنامه ریزی های این حوزه گفت : باید بااستفاده از امکانات و منابع در جهت ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش اقدام و برنامه ریزی شود.
وی افزود: اختیارات شورای آموزش و پرورش وسیع‌تر و بیشتر از خروجی فعلی آن است و باید تلاش گسترده تری شودو از ظرفیت‌های شورا به نحو مطلوب‌تری بهره گیریم.
وی مدارس فنی وحرفه ای شهرستان را یک ظرفیت دانست اظهارداشت : در مدارس داخل شهر فضا برای ساخت فروشگاه های عرضه مستقیم تولیدات دانش آموزان وجود دارد که می توان از این امکان برای ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر در دانش آموزان بهره گرفت.
فرماندارصومعه سرا با اشاره به اینکه باید مدارس بلا استفاده و تخریبی هم باید تعیین تکلیف شود. گفت : یکی از راهکارها فروش این املاک و یا واگذاری به بخش خصوصی است.
حجت الاسلام جلالی امام جمعه بخش گوراب زرمیخ هم در ادامه این جلسه با بیان اینکه آموزش وپرورش نقش بسزایی در روشنگری اتفاقات اخیر برای نسل جوان دارد، افزود : باید امسال در بحث انتخابات و مشارکت حداکثری تلاش کنیم بویژه آموزش وپرورش که رای اولی ها می توانند تاثیرگذار باشد و تعیین کننده سرنوشت خود باشند.

مدیر آموزش وپرورش صومعه سرا هم گفت : در شورای آموزش وپرورش مشارکت پذیری همه نهادهای دولتی وغیر دولتی را مورد توجه قرار می دهیم.
حسین بالو از نامگذاری یک مدرسه به نام شهید سردار سلیمانی خبر داد و افزود: وظیفه آموزش و پرورش تامین و تربیت نیروی انسانی ماهر به جامعه است.
وی بر بهبود فضاهای آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان تأکید کرد و افزود: تا پایان امسال دو مدرسه حجاب صومعه سراو پورنصیری گوراب زرمیخ توسط نوسازی مدارس تحویل می شود.
شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای حدود ۱۵هزار دانش آموز در۱۵۷مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان