مهاجم تیم ملی نیجریه از لیست آسیایی النصر خط خورد


حریف عربستانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، برای اینکه لیست آسیایی خود را ارسال کند ناچار شد مهاجم ملی پوش نیجریه را کنار بگذارد!

مهاجم تیم ملی نیجریه از لیست آسیایی النصر خط خورد
حریف عربستانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، برای اینکه لیست آسیایی خود را ارسال کند ناچار شد مهاجم ملی پوش نیجریه را کنار بگذارد!

به گزارش "توپ 90"، النصر که یکی از قدرت های سنتی فوتبال عربستان محسوب می شود، در فصل جاری لیگ رقابت نزدیکی با الهلال دارد و تا پایان هفته چهاردهم در رده دوم جدول قرار دارد. النصر در این فصل با 6 گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ است.


اما یکی از مشکلات بزرگ النصر برای لیگ قهرمانان آسیا، انتخاب 3+1 بازیکن از میان 7 بازیکن خارجی بود که در حال حاضر در اختیار دارد. لیست خارجی های النصر را در ادامه می خوانید:
* براد جونز: دروازه بان 37 ساله النصر را با تیم لیورپول به یاد می آوریم. این سنگربان استرالیایی چند سالی دروازه بان سوم لیورپول بود و از فاینورد به عربستان آمده.


*مایکون: مدافع برزیلی النصر در لیگ عربستان، یک مهره ثابت است. او پیش از این در تیم های پورتو و گالاتاسرای بازی می کرد.
*جولیانو: مشهورترین برزیلی النصر است که پیش از این در زنیت و فنرباغچه بازی می کرد. جولیانو 9 بازی ملی در کارنامه دارد و در خط میانی بازی می کند.
*پتروس: این هافبک 30 ساله که از سائوپائولو به لیگ عربستان آمده، سومین ضلع مثلث برزیلی های النصر است.
* احمد موسی: مهاجم 27 ساله نیجریه ای که 70 بازی ملی دارد، یکی از مشهورترین خارجی های النصر است. او را در سال های گذشته در تیم های لستر و زسکا دیده بودیم.

مهاجم تیم ملی نیجریه از لیست آسیایی النصر خط خورد


* عبدالرزاق حمدالله: مهاجم 29 ساله مراکشی، بهترین گلزن این فصل النصر بوده. عبدالرزاق فصل پیش با عدد حیرت انگیز 34 گل، بهترین گلزن لیگ عربستان شد.
*نورالدین امراباط: این مهاجم 32 ساله، دیگر بازیکن اهل کشور مراکش است. امراباط همان بازیکنی است که در جام جهانی 2018 برخورد شدیدی با وحید امیری داشت و از ناحیه سر مصدوم شد.
با تصمیم روی ویتوریا، مربی پرتغالی النصر، سه بازیکن غیرآسیایی که این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده، جولیانو، عبدالرزاق حمدالله و نورالدین امراباط هستند. براد جونز هم به دلیل ملیت استرالیایی به عنوان سهمیه آسیایی محسوب می شود تا چهار سهمیه النصر تکمیل شود.


نکته جالب توجه اینکه احمد موسی، بازیکن باسابقه و مطرح نیجریه ای به این لیست راه نیافته و همراه با مایکون و پتروس، از این رقابت ها جا مانده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات