منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید


رسانه کلیک – نسل جدید آیپد پرو اپل با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در راه است. این محصول به ویژگی های بسیاری مجهز می شود و احتمالا در سپتامبر 2020 به بازار می آید. همانطور که می دانید اپل در حال آماده سازی سری جدید آیپد پرو است تا آن را در بهار […] نوشته منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – نسل جدید آیپد پرو اپل با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در راه است. این محصول به ویژگی های بسیاری مجهز می شود و احتمالا در سپتامبر 2020 به بازار می آید.

همانطور که می دانید اپل در حال آماده سازی سری جدید آیپد پرو است تا آن را در بهار امسال روانه بازار کند. حال خبر رسیده که نسخه 5G این محصولات نیز احتمالا تا پایان سال جاری به مشتریان عرضه خواهند شد.

آیپد پرو 5G اپل به نمایشگر مینی LED مجهز می شود

ظاهرا واحد مهندسی نیمه هادی تایوانی سعی دارد تا برای محصولات جدید از فناوری آنتن در بسته استفاده کند و امکان پشتیبانی از امواج میلی متری را نیز برای آن ها فراهم آورد. گفتنی است که با استفاده از این فناوری می توان سرعت انتقال داده ها را در فواصل نزدیک به طور چشمگیری افزایش داد.

منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید

منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید

اپل معمولا ویژگی های جدید را ابتدا به گوشی های خود اضافه می کند و سپس آن ها را برای تبلت ها به کار می گیرد. اما هنگامی که پای استفاده از فناوری 4G به میان آمد، این آیپد مینی بود که پیش از همه به این قابلیت مجهز شد. برخی منابع پیش‌بینی کرده اند که آیپد پرو 5G همزمان با آیفون های 5G و در نیمه دوم سال 2020 روانه بازار می شوند.

آیپد پرو 5G احتمالا به نسل جدید تراشه های A14X بایونیک مجهز شده و از نمایشگر مینی LED پیشرفته (فناوری میان OLED و میکرو LED) با اندازه 12.9 اینچ بهره می برد. لازم به ذکر است؛ مدل های فعلی هنوز از پنل های LCD استفاده می کنند.

منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید

منتظر آیپد پرو 5G اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی باشید

به نظر می رسد اپل در حال حاضر عمده حواس خود را روی آماده سازی نسل جدید آیپد پرو معطوف کرده و قرار است آن ها را در اواخر مارس امسال به نمایش بگذارد. طراحی این محصولات تقریبا شبیه به مدل های قبل است؛ با این تفاوت که این بار به جای دوربین ساده، شاهد دوربین سه گانه در پنل پشتی هستیم. سنسور اصلی به حالت Night Mode مجهز شده و سنسور اولترا واید دوم نیز تغییرات جزئی پیدا کرده است. گفته می شود که سنسور سوم امکان زوم 2 برابر را برای دستگاه فراهم می آورد.

به گزارش بلومبرگ، اپل در نظر دارد تا تبلت های جدید را به سیستم سنجش سه بعدی مجهز کند؛ با این حال حداقل تا اواخر ماه مارس نمی توان هیچ یک از اطلاعات فوق را مورد تایید قرار داد.

Source: phonearena

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر