مخالف فساد و ژست مبازره با فساد بودم


مخالف فساد و ژست مبازره با فساد بودم

نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فساد مخالم بودم و با ژست مبارزه با فساد بیشتر مخالف بودم.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم تودیع خود از سمت نمایندگی ولی‌فقیه خطاب به نماینده جدید ولی‌فقیه این سمت را سخت و ساده دانست و گفت: نمایندگی انسانی بزرگ با آرمان‌های بلند سخت است اما همین مسیر ساده هست چرا که این فرد تمامی اهداف را مشخص و مسیر را نشان داده که طی کردن مسیری که خط‌کشی شده و تمامی راه‌های انحراف، چراغ قرمز و مسیر منتهی به هدف با چراغ سبز نصب شده ساده است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری در پیام و حکم حجت‌الاسلام نصیر حسینی نماینده جدید ولی‌فقیه، مردم استان را به پاک سرشتی و غیرت ستودند که هیچ گاه در جنگ زیر بار دشمنان نرفتند و این ستایش بارها اتفاق افتاده در تشییع جنازه‌ای که ایشان در صدا و سیما دیدند مردم استان را ستودند و فرمودند من نه آنم که بر این خاطرات درگذرم. حتی در حکمی که به من دادند احترامی که به شما گذاشتند بیش از بزرگواری در حق من بود ایشان در آن حکم فرموده بودند به پیش درخواست و پیشنهاد شما یعنی شما را لایق دیدند که با درخواست شما مردم من نماینده ایشان باشم.

وی خطاب به نماینده جدید ولی‌فقیه گفت: حضرت آقای حسینی این مردمی است که رهبری آنها را ستودند و خیلی روشن توصیه شده به حضور مردمی، ارتباط صمیمی با همه اقشار، نگاه پدرانه به جوانان و نونهالان گویا شما را در دانشگاه و حوزه‌ها دیده و می‌گویم ساده است چون خط کشی شده که حضور پررنگ‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: روحانیت استان در کنار نماینده جدید ولی‌فقیه است، احترام شما و روحانیت سرمایه‌ای برای حرکت آینده است و بی شک مسئولان همراهی بهتر از گذشته خواهند کرد، تردید نکنید حضور نگاه، پدرانه و برخوردهای شما هر روز سرمایه‌ای برای فردای شماست و امیدوارم موفق شوید.

نماینده مردم کهگیلوبه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از رهبر انقلاب سپاسگزارم. در سال‌ها اعتماد برای خدمت، مدعی خدمت نیستم اما مدعی عدم خیانت هستم تلاش نکردم که حق کسی ضایع شود اما نمی دانم تلاش کردم حقی ادا شود یا خیر؟ احساس می‌کردم دوست دارم تلاش کنم. با فساد مخالف بودم و با ژست مبارزه با فساد بیشتر مخالف بودم. از حقوق فقیر و غنی دفاع کردم چون دفاع از حق فقیر به تنهایی را وجاهت دوستی می دانستم و دفاع از حقوق اغنیاء را ثروت دوستی می دانستم اما دفاع از حق همه را حق دوستی می‌دانستم و تلاش کردم چنین جلوه کنم نمی دانم توانستم یا نه؟

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: سعی کردم به مردم احترام بگذارم اما اگر بی احترامی کردم از خدا متعال و مردم عذرخواهی می‌کنم اما بیشتر سپاسگزارم از مقام معظم رهبری که این مسئولیت را برداشتند و استعفاء را پذیرفتند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میل به مسئولیت گرفتن را صحیح نمی‌دانم اما گریز از مسئولیتی که آمده، حماقت است، افزود: مسئولیت اگر آمد باید پذیرفت بی‌مسئولیتی نکوهش دارد اما مسئولیت شکر ندارد بلکه صبر دارد و اگر کسی در این صبر انسان موفق بود اجرا او شکر دارد.

وی عنوان کرد: مسئولیت اگر رفت باید شکر کرد نه اینکه مسئولیت و توفیق خدمت رفت شکر به این دلیل که اگر انسان نتواند آن را ادا کند چه عقوبتی در کمین او بود؟ بر مسئولیت باید صبور و شکور بود اما بر بی‌مسئولیتی نه! نه گریختن از مسئولیت صحیح است نه گریستن بر رفع مسئولیت.

گفتنی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه، ۲۵ دی ماه ۹۸ در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند. همچنین از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی پیشین یاسوج تشکر کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج