امام جمعه مشگین‌شهر از خدمات سپاه تجلیل کرد


امام جمعه مشگین‌شهر از خدمات سپاه تجلیل کرد

اردبیل - ایرنا- امام جمعه مشگین‌شهر تقدیم بیش از 41 هزار شهید توسط سپاه را دلیلی بر ایمان ،غیرت ولایت‌مداری و مردم‌داری این نیرو دانست و از خدمات ارزنده سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی ، عمرانی و سیاسی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر همچنین با تمجید از اقدام ارزنده و شجاعانه سپاه در موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد این کار را موجب درهم شکستن ابهت پوشالی آمریکا پس از ۸۷ سال در جهان دانست.

وی همچنین با تشریح بخشی از توطئه‌های پیدا و پنهان انگلیس در ایران گفت: اقدام چند روز گذشته سفیر این کشور و دخالت آشکار در آشوب‌های اخیر حجت را بر همگان تمام کرد و باید دستگاه دیپلماسی کشور هرچه سریع‌تر مقدمات اخراج این عنصر نامطلوب را فراهم کند.

وی با اظهار تاسف از سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی افزود: هر چند این حادثه تلخ، شیرینی موشک باران پایگاه آمریکا و حضور میلیونی مردم در تشییع وتدفین سردار شهید سلیمانی را اندکی تلخ کرد اما نباید به دستاویزی برای توطئه و تخریب سپاه پاسداران تبدیل شود.

گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی ،هفته شوراهای آموزش و پرورش و دعوت از شهروندان جهت کمک به سیل‌زدگان جنوب کشور از دیگر سخنان امام جمعه مشگین‌شهر بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تداوم وضعیت قرمز و هشدار کرونا در 3 شهرستان اردبیل