سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود


سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف کرمان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سوگواره یاس نبوی به میزبانی امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، دیروز شنبه، 28 دی‌ماه گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای دستورالعمل‌های سازمان درباره سوگواره یاس نبوی به مدت شش روز از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ویژه‌برنامه‌هایی درباره شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ترویج فضایل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا(س) یکی از اهداف برگزاری این سوگواره است، افزود: برای اجرای برنامه‌های سازمانی بیش از ۴۰ روحانی ثابت و ۶۹ مبلغ دینی اعزامی از قم طی این ایام در اماکن متبرکه مجری طرح حضور دارند.

حجت‌الاسلام جلالی برگزاری همایش بانوان فاطمی با حضور بانوان فعال در حوزه بسیج و خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی میرداماد را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح ذکر کرد و گفت: به‌منظور ارتقای برنامه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار بیشتر مبلغان اعزامی به مناطق جنوبی و محروم استان کرمان اعزام می‌شوند.

مدیر کل اوقاف کرمان تصریح کرد: مراسم‌ عزاداری با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و قرائت زیارت‌نامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا(س) از جمله ویژه‌برنامه‌های اجرایی اوقاف در روز شهادت حضرت فاطمه(س) در بقاع متبرکه استان است.

انتهای پیام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیگر نمی‌توانم با شوهر بچه‌ ننه ام زندگی کنم / طلاق می‌گیرم + گفتگو