دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود


دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 47 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

مجید عسگری روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی از هزینه بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها خبر داد و افزود: این پروژه در مجموع بیش از ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارند.

فرماندار دهلران یادآور شد: از این تعداد ۱۱ پروژه اقتصادی هستند که ۹ پروژه آنها بهره برداری و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۵ نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است.

عسگری یادآور شد: پروژه های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

وی بر هرچه باشکوه برگزاری کردن مراسمات دهه فجر با محوریت مردمی تاکید و اضافه کرد: مدیران مکلف به ارائه خدمات دولت و نظام در شهرستان جهت تقویت روحیه امید در جامعه هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رای همت کنند.

عسگری تاکید کرد: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: خدمات نظام در شهرستان باید به مردم اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به دستور رهبری معظم انقلاب در خصوص طرح احیای اراضی شهرستان اشاره کرد و افزود: خدماتی که نظام در این بخش انجام داده شاید در منطقه خاورمیانه کم نطیر است.

وی به انتخابات مجلس و جایگاه قانونگذاری و نظارت مجلس هم اشاره و خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهت تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق رای شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش ربیعی به شکست در برابر استقلال