فروش انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف در فروشگاه اینترنتی چوبینر


فروش انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف در فروشگاه اینترنتی چوبینر

بدون شک همه می‌دانیم که برش جزء اساسی‌ترین مراحل ساخت و تولید محصولات چوبی، فلزی، شیشه‌ای و... می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، در مرحله برش باید از ابزارهای مناسب باقدرت، دقت و کیفیت بالا استفاده شود تا میزان خطا کاهش یابد. تیغ اره در مدل، طرح و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و باید برای دستگاه‌های گوناگون تیغ اره مخصوص آن نصب شود. در این متن قصد داریم شما را به‌طور مختصر با انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف که در فروشگاه اینترنتی چوبینر عرضه می‌شود، آشنا سازیم.

انواع تیغ اره

تیغ اره همان‌طور که در قسمت قبل ذکر شد در مدل و سبک‌های مختلف متناسب با نوع دستگاه تولید می‌شود که جهت برش متریال‌های گوناگون از قبیل چوب، فلز، کورین و ... قابل‌ استفاده است. انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف به شرح زیر می‌باشد:

تیغ اره دیسکی تیغ اره عمود بر تیغ اره نواری

تیغ اره دیسکی

یکی از پرفروش‌ترین انواع تیغ اره در صنعت چوب، تیغ اره دیسکی نام دارد که با توجه به نوع و تعداد دندانه‌ها برای برش چوب یا ام دی اف به کار می‌رود. از دیگر نکات مهم و قابل‌ذکر درباره تیغ اره دیسکی می‌توان به کاربرد آن برای دستگاه‌های مختلف از قبیل فارسی بر، دورکن، پانل بر، اره میزی و ... اشاره کرد که در انتخاب تیغ اره تأثیر مهمی دارد.

تیغ اره دیسکی از لحاظ قطر، قطر شفت، تعداد دندانه، ضخامت و سرعت در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شود که این موارد نیز در انتخاب برای برش چوب، ام دی اف، نئوپان و... مهم می‌باشند. تیغ اره دیسکی به چند مدل مختلف ازلحاظ کاربرد تقسیم می‌شود که به شرح زیر می‌باشند:

۱. تیغ اره ام دی اف بر

۲. تیغ اره چوب بر

۳. تیغ اره خط زن

تیغ اره ام دی اف بر

تیغ اره ام دی اف بر همان‌طور که از نام آن مشخص است جهت برش صفحات ام دی اف و دارای روکش ملامینه استفاده می‌شود و دندانه‌های آن به‌صورت صاف کونیک طراحی‌شده‌اند. لازم به ذکر است که تیغ اره الماسه ام دی اف بر دارای دندانه‌های مقاوم تنگستن کار باید می‌باشد و با توجه به کاربرد در زاویه‌های یورش و ضخامت‌های مختلف تولید می‌گردد. از دیگر نکات در مورد تیغ اره MDF بر می‌توان به تعداد دندانه‌های بیشتر آن نسبت به مدل چوب بر اشاره کرد.

تیغ اره چوب بر

تیغ اره چوب بر یک نمونه دیگر از انواع تیغ اره دیسکی محسوب می‌شود که جهت برش صفحات چوبی و نئوپان خام به کار می‌رود. دندانه‌های تیغ اره چوب بر به‌صورت چپ و راست طراحی‌شده‌اند و باید به این نکته دقت کنید که برای برش چوب نرم و دارای بافت متخلخل از تیغ اره‌هایی با تعداد دندانه کمتر نسبت به نوع ام دی اف بر استفاده می‌شود.

تیغ اره خط زن

تیغ اره خط زن از لحاظ سایز و ابعاد در اندازه‌های کوچک‌تری نسبت به تیغ اره‌های اصلی تولید می‌شود. تیغ اره خط زن قبل از تیغ اره اصلی و با چرخش در جهت مخالف آن نصب می‌شود و با ایجاد خط برش کم‌عمق کیفیت برش اصلی را ارتقا می‌دهد. تیغ اره خط زن به‌صورت یک‌تکه و دوتکه تولید می‌شود.

فروش انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تیغ اره عمود بر

یک نمونه دیگر از تیغ اره‌های مورد نیاز در صنعت چوب تیغ اره عمود بر می‌باشد. تیغ اره عمود بر که روی اره عمود بر نصب می‌شود جزء لوازم برشی ضروری در کارگاه‌های نجاری است. معمولاً از تیغ اره عمود بر که روی اره عمود بر نصب می‌شود در برش مستقیم، دایره‌ای و زاویه‌دار استفاده می‌شود و این از مزایای استفاده از آن محسوب می‌شود. علاوه بر این دندانه‌های تیغ اره عمود بر به شکلی طراحی‌ شده است که قابیلت برش صفحه چوبی را از مرکز و وسط آن دارد. در تولید تیغ اره عمود بر از فولاد HSS یا HCS استفاده می‌شود که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. جالب است بدانید گاهی دندانه‌های تیغ اره عمود بر به شکلی طراحی می‌شود که مناسب برش چوب و فلز است.

فروش انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تیغ اره نواری

تیغ اره نواری نیز یکی از ابزارهای برش در صنعت چوب محسوب می‌شود که روی اره فلکه قابل‌ نصب است. تیغ اره نواری با توجه به فاصله نوک دندانه‌ها تقسیم می‌شود و علاوه بر آن ضخامت تیغ اره نیز اهمیت دارد. تیغ اره نواری گام بلند برای برش چوب‌های قطور و محکم استفاده می‌شود و تیغ اره‌هایی که فاصله نوک دندانه‌ها کمتر می‌باشد برای برش چوب‌های نازک‌تر قابل‌استفاده می‌باشند.

فروش انواع تیغ اره جهت برش چوب و ام دی اف در فروشگاه اینترنتی چوبینر

قیمت انواع تیغ اره

تیغ اره در انواع مختلفی تولید می‌شود که با توجه به تنوع ابعاد، سایز و مدل؛ قیمت‌ها نیز متنوع می‌باشد. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تیغ اره می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹

آدرس سایت: Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری