متن کامل میثاق نامه ائتلاف نیروهای انقلاب / تعهد بر وحدت و ارائه لیست واحد برای انتخابات مجلس +عکس


متن کامل میثاق نامه ائتلاف نیروهای انقلاب / تعهد بر وحدت و ارائه لیست واحد برای انتخابات مجلس +عکس

متن کامل میثاق نامه نیروهای انقلاب اسلامی درباره خط مشی و تعهد انتخاباتی برای ارائه لیست واحد و وحدت آفرین منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان چشم‌انداز آینده انقلاب صادر فرمودند، مثیاق نامه خود را ارائه کرد.

در این میثاق نامه آمده است: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، احزاب، تشکل‌ها، نمایندگان اقشار و چهره های انقلابی است با تاکید بر بیانیه گام دوم در فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد مرحله جدیدی شد.
در این میثاق نامه آمده است: از میان 160 کاندیدایی که به این نقطه رسیده اند؛ دو الی سه برابر لیست انتخابات مجمع عمومی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس انتخاب می شوند تا در مرحله نهایی به لیست 30 نفره ختم شود. در این راستا و با توجه به لزوم وحدت و پرهیز از اختلافات درون گفتمانی، نامزدهای این شورا متعهد به پذیرش میثاق نامه و تعهدات زیر (مندرج در این میثاق‌نامه) می شوند.
کاندیداهای احتمالی نیروهای انقلاب اسلامی با تعهد نسبت به سازوکار پذیرفته شده و وحدت آفرین این جریان در این میثاق نامه تاکید می کنند: اینجانبان با در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی کشور، متعهد می شویم التزام عملی به وحدت نیروهای انقلابی را یک اصل اساسی و خدشه ناپذیر دانسته و در صورت عدم ورود به مرحله بعد، ضمن خودداری از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی، از انجام هر گونه رفتار و گفتار وحدت شکن پرهیز و تمام توان خود را برای موفقیت کاندیداهای جریان انقلابی بکار گیریم.
در میثاق نامه از زبان نیروهای انقلابی تاکید شده است: چنانچه در این سازو کار انتخاب نشویم، به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کناره گیری می کنیم و اگر در لیست نهایی قرار گرفتیم، متعهد شرعی و اخلاقی خواهیم بود که اصول اساسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
متن کامل میثاق نامه ائتلاف نیروهای انقلاب / تعهد بر وحدت و ارائه لیست واحد برای انتخابات مجلس +عکس
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس