برپایی مانور مقابله با بلایای طبیعی در بناهای تاریخی سمنان


برپایی مانور مقابله با بلایای طبیعی در بناهای تاریخی سمنان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار شد.

ابوالقاسم کربلایی غلامی در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه یگان حفاظت مراقبت از ابنیه و اشیا می باشد،این مانور به منظور آمادگی پرسنل یگان حفاظت و سایر دستگاه های امدادی و انتظامی در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار گردید.

وی گفت: هدف از اجرای مانور،حفاظت از بناهای تاریخی،کاهش عواملی که منجر به آسیب بنا و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در زمان حوادث غیرمترقبه می باشد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در این مانور هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشتند.

کربلایی غلامی افزود:هموطنان و دوست داران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بناهای تاریخی را از طریق سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش با هماهنگی دستگاه های امدادی و نیروی انتظامی به محل مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا ، این مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بنای تاریخی امام زاده علویان(ع)سمنان برگزار گردید.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سه ورزشکار میامی به اردوی انتخابی تیم ملی کشتی آلیش دعوت شدند