خودروی خاص منصوری با نام کربنادو (Carbonado)؛ یک لامبورگینی اونتادور بسیار جذاب


خودروی خاص منصوری با نام کربنادو (Carbonado)؛ یک لامبورگینی اونتادور بسیار جذاب

درحالی که امکان دارد بیشتر ما به این نکته اعتقاد داشته باشیم که خودروی خوش چهره و تهاجمی مثل لامبورگینی اونتادور حتی نیازی به تیونینگ و تغییر چهره از سوی شرکتهای به اصطلاح تیونر (Tuner) ندارد و همان قیافه تهاجمی و جذاب خودش کافی است ولی بازهم میتوان فرمول شرکت منصوری را برای این خوش چهره ایتالیایی پیاده کرد و یک نتیجه بسیار شاهکار تر از نسخه کارخانه ای گرفت.

این خودروی منصوری که بانام کربنادو (Carbonado) شناخته میشود، یک نسخه خاص و تیونینگ شده از لامبورگینی اونتادور S رودستر نسخه ۲۰۱۸ بوده که در آن از فیبر کربن برای بخش های مختلف بعلاوه ورودی های هوایی بازبینی شده، دیفیوزر (باد پخش کن)، باله متفاوت و همچنین بخش های کناری جذاب تری استفاده شده است.

تمامی این تغییرات با سپرهای عریض تر هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب و همچنین با رینگ ۲۰ اینچی جلویی و ۲۱ اینچی قسمت عقب و تایرهای ۲۰/۲۵۵ و ۲۵/۳۳۵ پیرلی پی مزین شده اند.

ابرخودروی پرچمدار خودروساز ایتالیایی که توسط منصوری تیونینگ شده است، تغییراتی را در قسمت ECU خود نیز می بیند. البته اطلاعاتی مبتنی بر میزان افزایش قدرت احتمالی ۷۳۰ ساب بخار نسخه اصلی لامبورگینی دردسترس نیست ولی نکته ای که موجود است این است که این خودروی تیون شده یک نسخه ۲۰۱۸ بوده که کیلومتر آن، عدد ۱, ۷۴۱ کیلومتر را نشان می دهد.

همینطور رنگ جذاب مشکی که برای آن برگزیده شده است بعلاوه بخش های آلومینیومی اضافه شده به خودرو، روکش های صندلی چرم، کنترل دمای دو منطقه ای داخل کابین، سیستم صوتی با ۴ بلندگو و بسیاری از امکانات دیگر، از دیگر جذابیت های این لامبورگینی اونتادور هستند.

خودروی خاص منصوری با نام کربنادو (Carbonado)؛ یک لامبورگینی اونتادور بسیار جذاب

همینطور قیمتی که از سوی منصوری برای این نسخه تیونینگ شده لامبورگینی اونتادور، در نظر گرفته شده است، ۷۸۹, ۵۰۰ دلار بوده که عدد به نسبت بالایی برای آن محسوب میشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی