دعوت از یزدی‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام


دعوت از یزدی‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام

یزد - ایرنا- جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مردم این استان را به شرکت در مراسم بزرگداشت چهار شهید گمنام و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت که فردا (پنجشنبه) در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود،دعوت کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، سعید زارع افزود: این مراسم از ساعت هفت تا ۹ صبح با سخنرانی سرتیپ محمدرضا فلاح زاده معاون هماهنگ کننده نیروهای سپاه قدس برگزار می شود.

وی اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهداست و آنها با جانفشانی و ایثار خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

زارع ادامه داد: همچنین موزه عبرت از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه جاری به مناسبت چهل یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در محل پایگاه انقلاب ( مسجد روضه محمدیه ) شهریزد بر پا می شود.

پیکرهای چهار شهید گمنام که در عملیات رمضان به شهادت رسیده بودند، و به تازگی در شرق دجله تفحص شده بود، امروز با حضور قشرهای مختلف مردم در شهرهای یزد و میبد تشییع شد.

پیکرهای سه شهید در ستاد فرماندهی انتظامی ، دانشگاه فرهنگیان، حوزه علمیه کاظمیه شهر یزد و همچنین پیکر یکی از شهدا در مصلی آیت الله اعرافی میبد دفن شد .

تعداد شهدای گمنام استان حدود ۱۶۰ نفر است و یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

این استان یا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰ هزار رزمنده، و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده از اقشار مختلف دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری