تعلیق بازی های داخلی فوتبال در چین بدلیل ویروس کرونا


فدراسیون فوتبال چین اعلام کرده است که به دلیل پیشگیری ویروس کرونا همه مسابقات فوتبال در این کشور به حالت تعلیق در امده است. بر اساس گزارش ها، فدراسیون فوتبال چین امروز پنجشنبه اعلام کرده است که همه مسابقات فوتبال در این کشور را در همه سطوح و انواع برای پیشگیری از شیوع سریع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است. وزارت صحت عامه چین گفته...

تعلیق بازی های داخلی فوتبال در چین بدلیل ویروس کرونا

فدراسیون فوتبال چین اعلام کرده است که به دلیل پیشگیری ویروس کرونا همه مسابقات فوتبال در این کشور به حالت تعلیق در امده است.

بر اساس گزارش ها، فدراسیون فوتبال چین امروز پنجشنبه اعلام کرده است که همه مسابقات فوتبال در این کشور را در همه سطوح و انواع برای پیشگیری از شیوع سریع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است.

وزارت صحت عامه چین گفته است که شماری افرادی که تاکنون در این کشور بر اثر مبتلا شدن به این ویروس جان باخته اند، به ۱۷۰ تن رسیده و تا این لحظه هفت هزار و ۷۱۱ تن دیگر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بعد از مشورت با فدراسیون فوتبال چین اعلام کرده است که در اقدامی محتاطانه دیدارهای مرحله گروهی نمایندگان چینی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در هفته های اول، دوم و سوم خارج از چین و در زمین رقبای این تیم‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از تغییر محل برگزاری دیدارهای مرحله نهایی انتخابی المپیک فوتبال زنان در گروه دوم از چین به سیدنی استرالیا خبر داد.

ویروس کرونا اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین به ۱۴ کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد