جوکوویچ: فدرر ابتدای بازی نگرانم کرد/ راجر: از عملکردم راضی هستم


جوکوویچ: فدرر ابتدای بازی نگرانم کرد/ راجر: از عملکردم راضی هستم

بانک ورزش - با پیروزی جوکوویچ برابر راجر فدرر، اولین فینالیست بخش مردان تنیس اوپن استرالیا مشخص شد. به گزارش بانک ورزش، نواک جوکوویچ صربستانی...

بانک ورزش - با پیروزی جوکوویچ برابر راجر فدرر، اولین فینالیست بخش مردان تنیس اوپن استرالیا مشخص شد.

به گزارش بانک ورزش، نواک جوکوویچ صربستانی تنها یک پیروزی دیگر تا کسب هشتمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های آزاد استرالیا فاصله دارد. این تنیس باز مطرح و پرافتخار صرب در بازی نیمه نهایی این تورنمنت برابر راجر فدرر ابتدا دچار مشکل شد و فاصله کمی با شکست در ست اول داشت اما در نهایت قدرت حریف سوییسی‌اش را مهار کرد و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.


جوکوویچ پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «قطعا می‌توانست جور دیگری تمام شود. راجر شروع خوبی داشت و من را در ابتدا نگران کرد. باید بگویم که برای فدرر و بازی او ارزش بسیاری قائل هستم. او صدمه دیده بود و در بهترین فرم بدنی قرار نداشت. توانستم به بازی برگردم و ست اول را به نفع خود تمام کنم که بسیار مهم بود. از بازی ام بسیار راضی هستم و مسابقات به خوبی برگزار شده اند. حالا دو روز استراحت خواهم داشت که بسیار خوب خواهد بود و به من زمان بیشتری می دهد تا انرژی مورد نیاز برای بازی فینال را بدست آورم.»


فدرر نیز پس از پایان بازی گفت: «فکر نمی کنم اگر شانسی برای پیروزی نداشتم به زمین بازی می آمدم. در پایان باید گفت که از عملکردم راضی هستم. فکر می کنم این بالاترین حدی بود که می توانستم بروم. در کل فکر می کنم خوب بازی کردم. می دانم می توانستم بهتر باشم اما می توانستم بدتر نیز بازی کنم.»

نیمه نهایی دیگر بخش مردان، فردا بین الکساندر زورف آلمانی و دومینیک تیم از اتریش برگزار می‌شود تا برنده این دیدار در فینال ملبورن به مصاف نواک جوکوویچ برود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان