فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد


فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد

عوامل نمایش «جشن خون» با موضوع اجتماعی تصادفات و اهدای عضو که در جشنواره تئاتر استان جزو برترین‌ها معرفی شد با حضور فرماندار میبد تجلیل شدند.

« حسین فلاح» در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل تئاتر جشن خون که شب گذشته در محل آسیاب آبی یخدان میبد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تئاتر در فرهنگ ما ایرانیان در رتبه و جایگاه برتری قرار دارد و آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان نیز همواره بر تئاتر و نمایش با برنامه‌های شاد و دارای فرهنگ غنی در شهرستان تاکید دارند.

وی با بیان این که بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان در آبان ماه گذشته در میبد برگزار شد اظهار داشت: نمایش «جشن خون »با محتوای تصادفات و اهدای عضو، کاری نو و جدید از هنرمندان شهرستان میبد بود که به روی صحنه رفت و جزو ۱۰ کار برتر استان یزد معرفی شد.

فرماندار تصریح کرد: تجلیل از عوامل این برنامه تنها بهانه‌ای برای حمایت از هنرمندان و تا حد امکان حمایت و رونق بخشیدن به تئاتر و هنر شهرستان است.

«روح الله کریم زاده» کارگردان این تئاتر نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «جشن خون» یک نمایش در قالبی متفاوت و روایت‌گر یکی از خاص ترین مسائل اجتماعی است.

وی با بیان این که جشن خون به موضوع تصادفات و اهدای عضو پرداخته است، اظهار کرد: این نمایش در ماه گذشته در قالب ۲۲ اجرا میزبان هزار تماشاگر بود.

کریم‌زاده اذعان کرد: این تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای تاثیر بسزایی روی مخاطبان خود گذاشت و توانست یکی از موضوعات برتر جشنواره بیست و هشتم تئاتر استان باشد.

به گفته این هنرمند میبدی، وحید احمدی و مریم راهپیما به همراهی ابوالفضل رضایی در این نمایش که نویسندگی آن را وحید احمدی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حسین آقایی بود، ایفای نقش کردند.

فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد

فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تجلیل رهپویان حرم از مادران و همسران شهدای مهریز