تبعیت از ولایت شاخصه شیعیان فاطمی است


تبعیت از ولایت شاخصه شیعیان فاطمی است

استاد حوزه علمیه و امام جماعت مسجد «صاحب الزمان(عج)» جهرم، اطاعت و تبعیت از ولایت را شاخصه شیعیان فاطمی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «سید علی آیت اللهی»، امروز (چهارشنبه ۹ بهمن) در آیین سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم برگزار شد، گفت: هر مقام و کمالی که خداوند به پیامبر (ص) داده، روح آن در وجود حضرت فاطمه (س) قرار گرفته است.

امام جماعت مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم، مقام محمود و شفاعت در روز قیامت را شاخصه خاص پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: قیامت صحنه سلب اختیار بر خلق و فروانروایی حضرت معبود است.

حجت الاسلام آیت اللهی با اشاره به اینکه روح مقام شفاعت در حضرت زهرا (س) نهفته است، بیان کرد: فاطمه (س) شفاعت کننده شیعیان در روز قیامت است.

وی با برشمردن ویژگی شیعیان حضرت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: اطاعت از دستورات و تبعیت از فرامین اهل بیت (ع) ویژگی شیعیان حضرت فاطمه (س) است.

این استاد حوزه علمیه جهرم با تاکید بر اینکه کسی نمی تواند ولایت علی (ع) را انکار کند، گفت: غیرت، نشانه پیروان و شیعیان فاطمه (س) است.

وی با اشاره به اینکه اگر امید به شفاعت داریم باید شیعه‌گی حضرت زهرا (س) را پیشه کنیم، افزود: شهدا کسانی بودند که در راه و مسیر اهل بیت (ع) قدم نهادند و شفاعت حضرت زهرا (س) نصیب و بهره آنها می شود.

حجت الاسلام آیت اللهی با گرامی داشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در راه اهل بیت (ع) جان فشانی کرد، گفت: راه و منش شهدا باید در زندگی ما ساری و جاری شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا