آیین های گرامیداشت دهه فجر اتقلاب اسلامی در جزیره کیش آغاز شد


آیین های گرامیداشت دهه فجر اتقلاب اسلامی در جزیره کیش آغاز شد

کیش - آیین های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به میهن با عطر افشانی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق شناورهای در جزیره کیش آغاز شد.

آیین های گرامیداشت دهه فجر اتقلاب اسلامی در جزیره کیش آغاز شد

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش علاوه برنامه های که امروز همزمان با اولین روز طلیعه فجر در جزیره کیش به اجرا گذاشته شد، ۳۶ سرفصل برنامه ای در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی در طول دهه مبارکه فجر پیش بینی شده که با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان ملی و محلی در نقاط مختلف این جزیره به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش ایرنا، سعید پورعلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح مهمترین برنامه های دهه فجر در جزیره کیش افزود: جشنواره فیلم فجر و اکران ۱۲ فیلم منتخب این جشنواره از دیگر برنامه هایی است که طی ۹ روز در جزیره برگزار می شود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای افتتاح پارلمان زنان کیش با هدف افزایش مشارکتهای اجتماعی بانوان و اجرای کنسرت ملی به عنوان دیگر برنامه های ایام دهه فجر در کیش خبرداد و افزود: در این ایام خجسته برای رونمایی از چندین عنوان کتاب، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور شخصیتهای ملی، برپایی اولین رویداد برنامه نویسی گردشگری و جشنواره تئاتر فجر در نظر گرفته شده است.

پورعلی همچنین از عملیات آب افشانی و نمایشهای دریایی توسط شناورهای مختلف در سواحل و آبهای دریایی کیش، برپایی نمایشگاه ویژه ۲۲ بهمن و جشنواره و نمایشگاههای عکس با موضوع حضور مردم در آیینهای بدرقه و وداع با سردار قاسم سلیمانی و روزهای انقلاب در طول دهه فجر در کیش خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد در ادامه، ایام دهه فجر را فرصتی برای مرور آرمانهای انقلاب اسلامی و دستاورد های آن توصیف کرد و افزود: این امر به عنوان رویکرد تبیینی در مجموعه برنامه ها و آیینهای دهه فجر انقلاب اسلامی در جزیره کیش مورد توجه خاص قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان