بوق کشتی‌ها درآبهای خلیج فارس به صدا درآمد


بوق کشتی‌ها درآبهای خلیج فارس به صدا درآمد

بندرعباس- ایرنا- برنامه‌های دهه فجر درهرمزگان امروز شنبه با به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و شناورها در آبهای خلیج فارس آغازشد.

این مراسم همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه با حضور نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، فرمانداربندرعباس و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزارشد.

استاندار هرمزگان دراین مراسم گفت: مردم ایران نشان دادند که به آرمان‌های امام (ره) وفادار بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه و دولت هستند.

فریدون همتی یادآورشد: امروز که چهل ویکمین سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، ملت ایران همچنان به صورت گسترده پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و این راه نورانی را با تبیعت از رهبرمعظم انقلاب ادامه می‌دهند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با حضور گسترده ملت ایران و پیروی از حضرت امام راحل به پیروزی رسید.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: حضور گسترده و حمایت و پشتیبانی آحاد مختلف مردم از انقلاب اسلامی و پیروزی از فرمایشات رهبری، موجب شده که ایران اسلامی راه موفقیت و تعالی را طی کند و تمامی توطئه‌های دشمنان را علیه انقلاب اسلامی خنثی شود.

همچنین به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم ویژه‌ی محفل انس با قرآن هم اکنون بر روی عرشه ناو سهند درمنطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس درحال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه