سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی در کاشمر افتتاح و کلنگ‌زنی شد 


 سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی در کاشمر افتتاح و کلنگ‌زنی شد 

مشهد- ایرنا- سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 660میلیون ریال با حضور فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی در کاشمر افتتاح و کلنگ زنی شد. 

فرماندار کاشمر در حاشیه مراسم بهره برداری و کلنگ زنی این طرحها به خبرنگار ایرنا گفت: آموزشگاه فنی حرفه ای دوخت های سنتی نقش در نقش با اعتبار ۶۵۰میلیون ریال در راستای آموزش و تولید محصولات سنتی ابریشم دوز، سرمه دوزی، پتینه دوزی و سوزن دوزی با ظرفیت آموزش به ۱۰۰ نفر افتتاح شد که دراین مجموعه چهار مربی در حال فعالیت هستند و پس از طی دوره آموزشی به متقاضیان گواهینامه فنی و حرفه ای با اعتبار بین المللی اعطا می شود.

وی افزود: پروژه احیای قنات روستای فدافن از توابع بخش مرکزی نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فرماندار کاشمر با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شده است که با اجرای آن ۲۰۰مالک و ۵۰۰ هکتار از اراضی روستا بهره مند خواهند شد.

ساقی افزود: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی شهرک صنعتی کاشمر از چاه شماره ۲ به طول هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز در دومین روز از دهه فجر امسال آغاز شد.

همزمان با دهه مبارک فجر ۷۲ طرح با هزینه ای افزون بر ۴۱۷ میلیارد و ۷۹۲ ریال در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی این شهرستان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳۵ پروژه در حوزه روستایی و ۳۷ پروژه در نقاط شهری این شهرستان قرار دارد و برای توزیع اعتبارات، پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گرفته است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین