همایش «فهمیده‌های امروز سلیمانی‌های فردا» در بیرجند برگزار شد


همایش «فهمیده‌های امروز سلیمانی‌های فردا» در بیرجند برگزار شد

همزمان با سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش «فهمیده‌های امروز سلیمانی‌های فردا» با حضور یک هزار و 500 دانش آموز در سالن شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «مهدی صادق احمدی» امروز (14 بهمن) در همایش فهمیده های امروز سلیمانی های فردا که در سالن شهیدین قاسمی برگزار شد، اظهار کرد: در سومین روز دهه مبارک فجر که به نام « جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی» نامگذاری شده این همایش در بیرجند برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در این همایش یک هزار و 500 نفر دانش آموز پسر از 22 آموزشگاه متوسطه دوم در سطح شهرستان بیرجند شرکت دارند.

وی ادامه داد: در این جشن پیروزی انقلاب، برای دانش آموزان رسالت و وظیفه ای که جوان انقلابی در راستای گرامیداشت یاد شهدا و پاسداری از انقلاب دارد تبیین می شود.

گفتنی است در این همایش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، 10 هزار قطعه دومینو که با شعار «فهمیده های امروز، سلیمانی های فردا» چیده شده بود با موفقیت فروریخت. همچنین در این دومینو فروپاشی پرچم رژیم صهیونیستی و در پایان اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه