سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده است!


رسانه کلیک – بر اساس صحبت های مدیر ارشد مالی سونی، به نظر می رسد که این شرکت هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده و معیار قیمت گذاری این کنسول به قیمت ایکس باکس سری ایکس بستگی خواهد داشت. پس از مدت ها انتظار، در نهایت کنسول های نسل نهم پلی استیشن 5 […] نوشته سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده است! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس صحبت های مدیر ارشد مالی سونی، به نظر می رسد که این شرکت هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده و معیار قیمت گذاری این کنسول به قیمت ایکس باکس سری ایکس بستگی خواهد داشت.

پس از مدت ها انتظار، در نهایت کنسول های نسل نهم پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در پایان سال جاری میلادی از راه می رسند. با این حال، هرچند که تا به امروز جزئیات کمی از ویژگی های این دو دستگاه از سوی منابع رسمی به اشتراک گذاشته شده، اما همچنان اطلاعاتی از جمله مشخصات فنی کنسول ها در اختیار بازیکنان قرار نگرفته و در حال حاضر فقط روزانه شایعه های زیادی در این زمینه منتشر می شود که مسلما تعدادی از آن ها حقیقت را برای گیمرها آشکار نمی کنند.

یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن مشتریان کنسول های نسل بعدی را درگیر خود کرده، قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است که مایکروسافت و سونی جزئیاتی در این خصوص نیز منتشر نکرده اند. بر این اساس، در حالی که از قیمت نهایی کنسول های جدید مطلع نیستیم، به نظر می رسد که شرکت سونی هم از قیمت PS5 مطمئن نیست و هنوز قیمت فروش این سیستم را تعیین نکرده است. در جریان جلسه گزارش سه ماهه سوم سال مالی 2019 – 2020 سونی، هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، مدیر مالی این شرکت، اعلام کرد که سونی تا به امروز تصمیمی برای قیمت پلی استیشن 5 اتخاذ نکرده و قیمت نهایی این کنسول مشخص نیست. به گفته وی، فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری پلی استیشن جدید دخیل هستند که از مهم ترین آن ها می توان به بحث رقابت با ایکس باکس سری ایکس، میزان هزینه ساخت و همچنین مقدار سودآوری در کوتاه و بلند مدت اشاره کرد.

سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده است!

سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده است!

هیروکی توتوکی در این خصوص اعلام کرد:

در گام اول، ما باید هزینه ساخت دستگاه و هزینه کارکنان را به طور دقیق کنترل و بررسی کنیم. فضای رقابتی [سونی و مایکروسافت] مهم ترین دلیلی است که باعث شده بسیاری از موارد برای بازیکنان همچنان مبهم باقی بماند. به همین خاطر، در حال حاضر بسیار سخت و دشوار است که درباره قیمت کنسول نسل بعدی پلی استیشن سخن بگوییم. این یک مسئله تعادل است! از آنجا که موضوع بر سر تعادل بوده، خیلی خیلی سخت است که بخواهیم هم اکنون در این زمینه اظهار نظر کنیم. اما زمانی که من به پیشرفت ملایم اشاره می کنم، در اصل منظور ما این است که سونی بهترین رویکرد را برای حفظ تعادل در پیش خواهد گرفت.

با توجه به گزارش هایی که تا به امروز در رابطه با قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده، به نظر می رسد که کنسول های نسل نهم ارزان نیستند و لااقل این دو دستگاه هم قیمت کنسول های نسل فعلی نخواهند بود. ممکن است که شرکت سونی در مقایسه با Xbox Series X قیمت کمتری برای PS5 در نظر بگیرد تا مشابه نسل هشتم برگ برنده را از آن خود کند. در هر حال، همه چیز در مراسم معرفی از پلی استیشن 5 مشخص خواهد شد که گزارش ها نشان می دهد این رویداد در روز شانزدهم بهمن (پنجم فوریه) برگزار می شود (سونی به معرفی کنسول پلی استیشن 5 در ماه آینده اشاره می‌کند؟).

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل