بیش از 90 درصد جرایم ارجاعی به پلیس آگاهی «سرقت» است


بیش از 90 درصد جرایم ارجاعی به پلیس آگاهی «سرقت» است

رئیس پلیس آگاهی ناجا: بیش از 90 درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می‌شود سرقت است که باید اقدامات موثر و کلیدی داشته باشیم تا احساس امنیت ارتقاء یابد.

بیش از 90 درصد جرایم ارجاعی به پلیس آگاهی «سرقت» استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محسن حسن خانی در نشست تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند همه ما را از پیروان واقعی این شهید و دیگر شهدای عزیزمان قرار دهد.
وی با تبریک و تهنیت به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رهبری کرد و باعث شد امروز ما در نهایت عزت و پایداری باشیم؛ انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیار بزرگ و شگرفی را برای مردم و اسلام داشته است که استقلال امروز نیز یکی از این دستاوردهاست.
رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و محور مقاومت را با خود همراه کرده است.
سردار حسن خانی خطاب به روسای ادارات مبارزه با سرقت عنوان کرد: شما بخش عظیمی از امنیت کشور را به عهده دارید که باید نسبت به این وظیفه خطیر به صورت جدی ورود کنید.
وی ادامه داد: ما برای ایجاد امنیت و برقراری آن در جامعه باید بیش از گذشته تلاش کنیم، بخش مهمی از ماموریت‌های پلیس، آگاهی بخشی است که دقیقا با جان و مال و ناموس مردم سروکار دارد بنابراین باید وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهید.
این مقام ارشد انتظامی به اهمیت جرم سرقت بر مبنای فرامین و تدابیر ابلاغی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما در حوزه مبارزه با سرقت کار‌های جدی انجام داده ایم که مبنای این کار‌ها اوامر و تاکیدات، ولی امر مسلمین است.
رئیس پلیس آگاهی ناجا، ایجاد احساس امنیت برای مردم را در خصوص مبارزه با سرقت بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می‌شود؛ "سرقت" است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان