رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های شرق کشور در زاهدان برگزار شد


زاهدان- ایرنا- دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان با بیان...
زاهدان- ایرنا- دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این ششمین دوره رقابت‌های مچ اندازی در این استان است گفت: این رقابت‌ها به مناسبت ایام الله دهه فجر و به نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

غفور نارویی روز پنجشنبه در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۲ گروه آقایان و بانوان در رده سنی مختلف در سرسرای شهرداری زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های منتخب شهرهای زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر در بخش آقایان با هم به رقابت پرداختند و استان‌های خراسان جنوبی و کرمان در بخش آقایان به دلیل برخی مشکلات از آمدن به این دوره از رقابت‌ها انصراف دادند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این رقابت‌ها در بخش آقایان با ۷۸ شرکت کننده امروز به کار خود پایان داد و فردا در بخش بانوان این رقابت انجام خواهد شد.

وی هدف از برگزاری رقابت‌های مچ اندازی را گرامیداشت دهه مبارک فجر و توسعه ورزش مچ اندازی دانست و افزود: امیدواریم روز به روز شاهد رشد و توسعه این ورزش در سیستان و بلوچستان باشیم.

نارویی گفت: مچ اندازی یکی از ورزش‌های مهیج در حوزه بدن سازی‌است که در بخش بانوان با مجوز رسمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم‌اینک ۱۰۰ باشگاه فعال بدنسازی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که زمینه ساز فعالیت حدود پنج هزار ورزشکار شده است.

به گزارش ایرنا بیش از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته