مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند


مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو و وظایف مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: هر کس که افتخارات به‌دست آمده و صلابت امروز کشور را ببیند نمی‌تواند پای صندوق‌های رأی حاضر نشود.

مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوا و پرهیز از معصیت و گناه، اظهار کرد: سرمایه انسان تقوا است و باید در تمام شئون زندگی انسان جریان داشته باشد.
وی با گرامیداشت این ایام با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب نور است و امام با حرکت خود ما را از ظلمت خارج کرد و ملت ایران از فضای جهل به فضای علم و از فضای تسلیم بودن به فضای آزادی و استقلال وارد شدند، افزود: همان حرکت امام باعث شده تا امروز یک عمل قدرتمند نتواند در برابر ایران ایستادگی کند و وقتی ترامپ گفت 52 قسمت را هدف قرار می‌دهیم دیدم سپاه چه مقتدرانه ورود پیدا کرد و خود ترامپ اعتراف کرد اگر خطایی از ما سر بزند جواب ما را خواهند داد.
امام جمعه کرمانشاه درادامه با اشاره به برخی مشکلات جامعه گفت: همه ما به دلیل مشکلات معیشتی که وجود دارد ممکن است گله‌مند باشیم اما وقتی مقاومت و عظمت سپاه و ارتش و همچنین ایستادگی مردم در هشت سال دفاع مقدس را می‌بینیم، سکوت می‌کنیم.
آیت‌الله علما به انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: مسئولین باید نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند و هرکس این افتخارات به‌دست آمده و صلابت را ببیند نمی‌تواند پای صندوق رأی حاضر نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور است و می‌تواند در آینده کشور اثرات و نتایج خود را به‌جای بگذارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین خطاب به افرادی که تربیون در اختیار دارند فرمودند برخی در سخنرانی‌های خود حاشیه‌سازی نکنند و مردم را دلسرد نکنند.
امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر امید دادن به مردم، افزود: این مهم سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری است و اسلام همواره بر آن تأکید دارد.
آیت‌الله علما به ملاک‌های رهبر معظم انقلاب برای افرادی که قصد دارند بر کرسی مجلس بنشینند اشاره و اظهار کرد: ایشان فرمودند این افراد باید در تمام مسیر کار خود مؤمن باشند و ایمان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه انتخابات حلال مشکلات داخلی و بین‌المللی است، گفت: کاندیداها باید انقلابی رفتار کنند و رهبر معظم انقلاب برای این افراد کلمه انقلابی بودن را به کار بردند. کاندیداها باید انقلابی رفتار کنند و نزدیک به تفکر مدرس باشند و در برابر دشمن و استکبار بایستند.
آیت‌الله علما در ادامه تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند 22 بهمن و انتخابات آزمون بزرگ الهی است بر این اساس باید در آن حضور چشمگیر داشته باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند همه باید در انتخابات شرکت کنند.
وی به معامله شکست‌خورده قرن نیز اشاره کرد و گفت: این معامله بین ترامپ و نخست وزیر اسرائیل انجام می‌شود و صاحب‌خانه از آن خبر ندارد لذا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموند طرح آن‌ها احمقانه، خبیثانه و شکست‌خورده است.
آیت‌الله علما با اشاره به اینکه این انقلاب توانست سردار سلیمانی‌ها، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی پرافتخار و با اقتدار تربیت کند، اظهار کرد: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است و نتیجه این رهبری‌ها امروز در دنیا و کاخ سفید غوغا برپا کرده است.
امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: ایستادگی با دست خالی در برابر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس، مقاومت مدافعان حرم و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران را باید زنده نگهداریم بر این اساس ضروری است که با اقتدار پای صندوق رأی حاضر شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا