فرماندار: دهه فجر 19 طرح در درگزین بهره‌برداری می‌شود


فرماندار: دهه فجر 19 طرح در درگزین بهره‌برداری می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار درگزین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 19 طرح عمرانی با اعتبار 53 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اصغر ناظری‌پور در گفت‌وگو با ایرنا برخی از طرح های شاخص این شهرستان را شامل آسفالت جاده کریدور شمالی دهلق به کاج، زیرسازی شهرک گلخانه‌ای عمان اعتباری و مجموعه تفریحی پارک آبی اعلام کرد.

فرماندار درگزین یادآوری کرد: همچنین ۲ طرح احداث گلخانه روستای درگزین و طرح گوساله پرواری روستای رکین از دیگر طرح های شاخصی است که در این ایام بهره برداری می شود.

ناظری پور با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از یکصد نفر اشتغال ایجاد می شود افزود: پارک آبی این شهرستان نخستین پارک آبی در غرب کشور خواهد بود و شامل بخش های مختلفی از جمل اتاق نمک، سالن ماساژ، استخر، بدن‌سازی، بیلیارد، رودخانه آرام، سرسره‌های آبی، حمام سنتی، پارک کودکان و کافی شاپ است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات توسعه روستایی ۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به این طرح اختصاص داده شد اظهار داشت: این طرح در فضایی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

گفتنی است در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۹۰ طرح با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان در استان همدان بهره برداری و یا عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

بر اساس آمارهای منتشر شده، با افتتاح این طرح ها برای یک هزار و ۱۷۵ نفر شغل ایجاد شده است.

طرح های دهه فجر امسال در دو حوزه اقتصادی و عمرانی است که از ۵۹۰ طرح قابل کلنگ زنی و قابل بهره برداری ۵۰۵ طرح به ارزش ۴۴۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۸۵ طرح با اعتبار ۴۹۸ میلیارد تومان در بخش اقتصادی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403