امام جمعه آبادان: مطالبه‌گری صحیح تنها راه اصلاح امور است


امام جمعه آبادان: مطالبه‌گری صحیح تنها راه اصلاح امور است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان مطالبه‌گری صحیح را تنها راه اصلاح امور در کشور دانست و گفت:برخی عناصر و گروه‌ها با انحراف مطالبه‌گری به حق مردم قصد دارند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور یکشنبه در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان آبادان اظهارداشت:این عناصر با استفاده از فضای مجازی میدان مطالبه‌گری را از مسیر خود منحرف و خواسته‌های به حق مردم را نادیده می‌گیرند.

وی با اشاره به نقش بسیج در اعتلا و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیجیان باید با ابزار مناسب در صف اول میدان مطالبه‌گری به حق باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور نیاز فعلی کشور را انتخاب نمایندگان قوی، مومن و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی دانست وگفت:بسیجیان ضمن شناسایی افراد مومن و متعهد آنها را به مردم معرفی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این نشست از تشکیل سه کارگروه مدیریت و حکمرانی، فرهنگی و اجتماعی و رسانه و فضای مجاز خبر داد وگفت: بسیجیان با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز باید در بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای صحیح نقش بسزایی داشته باشند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی با اشاره به رشد علمی کشور در سرفصل‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی افزود: مجمع عالی بسیج به عنوان یک مجلس محلی ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت راهکارهای مناسبی برا برون رفت از مشکلات ارانه می‌دهد.

در این نشست مسوولان کارگروه‌های مجمع عالی بسیج شهرستان آبادان عملکرد خود را بیان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل