بارش برف سنگین در استان گیلان


بارش برف سنگین در استان گیلان

بارش برف سنگین در استان گیلان باعث مسدود شدن اکثر راه‌های اصلی و فرعی، در راه ماندن مسافران، قطعی برق و مشکلات بسیار دیگری شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا بارش برف در استان گیلان که از روز گذشته آغاز شده و تاکنون به شدت ادامه دارد مشکلات بسیار زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

شدت برف در بزرگراه قزوین- رشت موجب مسدود شدن راه‌ها و ماندن خودروها و مسافران در پلیس راه‌ امام‌زاده هاشم شده است.

بر اساس مشاهدات خبرنگاران ما در استان راه‌های اصلی شهر رشت نیز بسیار پربرف بوده و تردد به سختی در آن‌ها جریان دارد.

بارش برف سنگین در استان گیلان موجب قطعی برق شده و تلاش ما برای برقراری ارتباط با مسئولان هنوز نتیجه‌ای در بر نداشته است.

ارتفاع برف در برخی نقاط به ۳۰ سانت و در ارتفاعات به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از رودسر شدت بارش برف در این شهرستان نیز بالا بوده و هنوز اقدامی برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها انجام نشده است.

دپوی خودروها در محورهای منتهی به گیلان/ از تردد به این مسیرها خودداری کنید

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد برخی محورهای منتهی به استان گیلان و دپوی خودروها در این محورها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها به علت وقوع کولاک در محور جاده قدیم و آزادراه قزوین به سمت رشت شاهد انسداد محور هستیم. همچنین محور سراوان به سمت فومن نیز به همین علت مسدود است.

وی ادامه داد: تلاش برای بازگشایی این محورها ادامه دارد؛ البته در حال حاضر وضعیت محورهای استان گیلان مناسب نیست و توصیه ما این است که شهروندان از تردد به سمت این مسیرها خودداری کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تاکید بر اینکه طبق آخرین اطلاعات، خودرویی در این مسیر گرفتار نشده است، گفت: بعضی از خودروها در مسیر دپو شده‌اند و در محل متوقف هستند تا پس از بازگشایی محور به مسیر خود ادامه دهند.

ادامه دارد...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / جواد خیابانی در تلویزیون باکو با گزارش آذری فوتبال ! + عکس زن زیبای آقای گزارشگر...