«میتسوبیشی میراژ» کوچک‌ترین محصول این کمپانی معرفی شد


«میتسوبیشی میراژ» کوچک‌ترین محصول این کمپانی معرفی شد
مدل ۲۰۲۰ از کوچک ترین محصول میتسوبیشی با تغییر در طراحی نمای روبرو تولید خواهد شد و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری از نسل گذشته خواهد داشت.

خلاف انتظار، میراژ در بازار جهانی چندان با استقبال مواجه نشد. این اتومبیل هاچبک شهری از سال ۲۰۱۲ و با سرمایه گذاری میتسوبیشی روی محصولات جدید در دو تیپ بدنه هاچبک و سدان( صندوقدار ) به بازار جهانی رسید. آخرین نمونه از میراژ که در ایران نیز عرضه شد، فیس لیفت ۲۰۱۵ بود. این خودرو در کشور ما و بسیاری دیگر نقاط جهان، فقط با بدنه ی هاچبک فروخته شد.

میراژ برای امسال ، دومین تغییرچهره روی نسل فعلی را تجربه می کند. این محصول سال پیش برای عرضه در تایلند رونمایی شده بود و اکنون برای حضور در بازار بریتانیا آماده می شود. میراژ ۲۰۲۰ مشابه مدل های پیشین، در نسخه ی استاندارد هم چنان از پیشرانه ی ۱/۲ لیتری سه سیلندر بنزینی استفاده می کند و قدرتش ۷۸ اسب بخار در دور موتور ۶، ۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاورش ۱۰۰ نیوتن متر در دور موتور ۴، ۰۰۰ دوربردقیقه داشته باشد. جعبه دنده ی خودکار CVT میراژ ۲۰۲۰ را تقریبا در ۱۰/۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رساند و میانگین مصرف سوخت ۵/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتربرساعت را فراهم می کند.

«میتسوبیشی میراژ» کوچک‌ترین محصول این کمپانی معرفی شد

امکانات میراژ ۲۰۲۰ درمقایسه با نسل قبل، افزایش یافته است. شیشه بالابر برقی، فرمان چرم، قفل مرکزی، بالچه ی عقب و سیستم صوتی با رابط بلوتوث در تمامی مدل های ارائه می شود. نسخه ی وارداتی به اروپا به رینگ های اسپرت ۱۵ اینچی آلومنیومی سیاه رنگ و نقره ای، صندلی های چرم، جلوپنجره ی فلزی با خطوط قرمز و ادوات کروم، شیشه های دودی، آینه بغل برقی جمع شونده و نمایشگر لمسی مجهز است. اولین سری میراژ جدید در انگلستان( First Edition) از امکانات ایمنی مناسبی برخوردار است. ترمز اضطراری خودکار برای جلوگیری از برخورد با موانع در جلو، چراغ های ال ای دی، حسگر عقب، گرم کن داخل صندلی، کروزکنترل، مه شکن جلو و تزئینات ویژه در کابین ازجمله امکانات اضافه شده در میراژ فرست ادیشن ۲۰۲۰ هستند.

قیمت میراژ جدید در انگلستان از ۱۳ هزار دلار شروع می شود و نسخه ی فرست ادیشن نیز ۱۸ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

«میتسوبیشی میراژ» کوچک‌ترین محصول این کمپانی معرفی شد
«میتسوبیشی میراژ» کوچک‌ترین محصول این کمپانی معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...