دانشجویان یمنی و سوری از راهپیمایی 22 بهمن می‌گویند


دانشجویان یمنی و سوری از راهپیمایی 22 بهمن می‌گویند

دانشجویان کشورهای مختلف که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال تحصیل هستند همه‌ساله در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه همراه با مردم ایران اسلامی حضوری پررنگ دارند، آن‌ها که با خواست و تمایل خود با عشق بسیار در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا می‌کنند علاقه و ارادت خود را نسبت به این انقلاب، رهبری و مردم ایران اسلامی نشان می‌دهند.

به سراغ دانشجویانی که از کشور سوریه و یمن در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند رفته و دیدگاه آن‌ها در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی و تأثیر آن در تحولات جهانی را جویا شدیم.

روز ۲۲ بهمن روز آزادیخواهان جهان است

نعیم از سوریه می‌گوید: از پنج ماه پیش در ایران هستم و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردم، روز ۲۲ بهمن روز امام زمان (عج) است، روز آزادی و روز تمام مردم آزاده و آزادیخواه جهان است، روز ادامه راه مقاومت و حرکت بر ضد اسرائیل است، راه شهید قاسم سلیمانی ادامه دارد و می‌تواند اسرائیل را نابود کند، قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ بود که علیه دشمنان در سوریه ایستاد، من و تمام مردم سوریه از شهید قاسم سلیمانی بسیار سپاسگزاریم و ان‌شاءالله تا لحظه آخر زندگی‌مان راه مقاومت را ادامه می‌دهیم.

جریان مقاومت می‌تواند به پیروزی مردم یمن کمک بسیار کند

محمود از یمن می‌گوید: امروز آمده‌ایم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم، این راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، حضور مردم در چنین صحنه‌هایی بسیار تأثیرگذار است. اوضاع در یمن خیلی بد است و همه‌جا جنگ است اما ان شاء الله جریان مقاومت می‌تواند به پیروزی مردم یمن کمک کند.

همه ما فدای شهید سلیمانی و رهبر عزیزمان سیدعلی خامنه‌ای هستیم

محمد حیدر قاسم از کشور سوریه که چفیه بر دوش و عکس شهدای مقاومت را در دست دارد، می‌گوید: به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌ایم تا تکرار کنیم که راه مقاومت ادامه دارد، آمده‌ایم در خصوص آزادی انسان‌ها صحبت می‌کنیم، این موضوع بسیار مهم و حیاتی است و بزرگ‌ترین موضوع در دنیا محسوب می‌شود، ما امروز منتظر دستور رهبرمان هستیم.

وی بیان می‌کند: شهید سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین انسان‌ها در دنیا بود که در قلب‌های همه ما زنده است، سردار سلیمانی به مردم سوریه و همه جهان کمک کرد و همه ما او را دوست داریم. بدانید حتماً راه مقاومت و سردار سلیمانی را ادامه خواهیم داد. همه ما فدای شهید سلیمانی و رهبر عزیزمان سید علی خامنه‌ای هستیم، همه ما منتظر فرمان رهبرمان هستیم و فریاد می‌زنیم مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل.

از دیدن این جمعیت متعجب شدم!

عزالدین از کشور یمن که عکس رهبر انقلاب را همراه خود دارد می‌گوید: از ۱۰ ماه پیش در ایران مشغول به تحصیل هستم، امروز با دوستانم آمده‌ایم تا با مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم، جمعیت خیلی زیاد بود و من از دیدن این‌همه جمعیت در راهپیمایی متعجب شدم.

وی ادامه می‌دهد: وضعیت یمن بسیار بد است و ان‌شاء‌الله تا رسیدن به پیروزی تسلیم نخواهیم شد. ما محور مقاومت علیه دشمن هستیم که تلاش می‌کنیم دشمنان را نابود کنیم. امروز هم اینجا آمده‌ایم ومی‌خواهیم بگوییم که همه ما با هم متحد هستیم و علیه دشمنان ایستادیم تا ان‌شاءالله پیروز شویم.

این دانشجوی یمنی بیان می‌کند: دشمن به دلیل ترسی که از بزرگی سردار سلیمانی داشت این اقدام را انجام داد و سردار را شهید کرد. سردار سلیمانی فرمانده ما بود و پیام ما به او این است که تا روز قیامت در قلب ما جا دارد و راهش را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا