سردار سلیمانی الگوی جاودانه جوانان ایرانی‌ است/تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم


سردار سلیمانی الگوی جاودانه جوانان ایرانی‌ است/تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم

استاندار سمنان از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی همیشگی و جاودانه جوانان ایرانی یاد کرد و گفت: سردار دلها هر جا مظلومی در دنیا بود حضور داشت.

علیرضا آشناگر در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت اربعین شهدای مقاومت اظهار کرد: سردار سلیمانی همواره در کنار مظلومان می‌ایستاد.
وی از این سپهبد شهید به عنوان سردار دل‌ها یاد کرد و افزود: جوانان ما باید با الگوبرداری از این شهید والامقام، راه نورانی شهدا را ادامه دهند.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک سمبل و نماد است خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی و راه و سیره او در دفاع از اسلام و کشور، امروز به‌مثابه یک راه و یک پرچم و نماد مطرح است و این پرچم به‌دست توانمند فرزندان ایران عزیز برای همیشه برافراشته خواهد ماند.
وی با اشاره به نگرش فرامرزی سردار سلیمانی و نقش بی‌بدیل وی در محور مقاومت تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هر جا که امت اسلامی نیازی به حضور او داشت، خود در میدان حضور می‌یافت و همواره در کنار مظلومان می‌ایستاد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان با تقدیر از حضور با شکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده و حضور پرشکوه امروز نیز تجلی دیگری از این پشتیبانی است.

دکتر آشناگر از جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردمی یاد کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف و از جمله در راهپیمایی 22بهمن نمودی از مردمسالاری دینی و گویای دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات