دین، دنیای بشر را آباد می‌کند


دین، دنیای بشر را آباد می‌کند

یک استاد حوزه علمیه با بیان‌اینکه دین، دنیای جامعه بشری را آباد می‌کند، گفت: اگر مردم این مساله را باور می‌کردند در انتخابات افراد دیندار را انتخاب می‌کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا پناهیان» در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در حرم مطهر حضرت امام راحل (س) برگزار شد، گفت: دین اسلام برای آباد کردن دنیای مسلمانان برنامه دارد بدون دین دنیا آباد نمی‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیاری از مردم با اینکه نظر مثبتی درباره دین دارند اما به اینکه دین دنیای آنها را آباد می‌کند اعتقاد و باور ندارند. اگر مردم این مساله را باور داشتند در انتخابات افراد دیندار را انتخاب می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با بیان اینکه نباید الگوی نمایندگان مجلس اسلامی غربی‌ها باشند، عنوان کرد:‌ بسیاری از نامزدهای انتخاباتی از شعار دینی دادن ابا دارند چراکه آنان تعلیم داده نشدند که اگر دنیای آباد می‌خواهند باید از دین برنامه بگیرند.

وی بیان کرد: برخی از نامزدهای انتخاباتی کوتاه آمدن مقابل غرب را شعار می‌دهد، دشمن برای نفوذ به چنین افرادی امیدوار می‌شود و از طریق آنان اقدامات خود را انجام می‌دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نماینده‌ای که برای خدا کار نکند کارایی ندارد، ابراز کرد: اگر ما افرادی مخلص، خداترس و مومن همچون سردار سلیمانی به مجلس می‌فرستادیم هم کشورمان آباد می‌شد هم دشمن در اثر ترس از طمع برای نفوذ به کشور ما ناامید می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه دین اسلام می‌تواند دنیای مسلمانان را آباد کند، اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند که غرب پیشرفت کرده است در حالی که این ظاهر قضیه است امروز این همه اعتراضات و ناهنجاری‌ها در کشوهایی نظیر فرانسه و آمریکا نشان از آن دارد دولت‌های مهم حتی دنیاداری را هم بلد نیستند.

وی افزود: غرب به سردمداری مستکبرانی نظیر آمریکا با جنایت و به خاک و خون کشیدن مسلمانان در یمن، افغانستان، عراق و سوریه به استعمار نو و غارت می‌پردازد، پیشرفت بر مبنای خونریزی و غارت ملت‌های دیگر دنیا داری نادرست و بر مبنای ظلم و ستم است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه بدون جنایت و غارت پیشرفت ندارند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران بدون جنایت و غارت با داشتن استقلال در حال حرکت و پیشرفت است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان درباره کشور ژاپن که بین مردم ما به عنوان کشوری پیشرفته شناخته شده است، ابراز کرد: این کشور و مردم آن تحت سلطه استعمار قرار دارند و سرمایه‌داران اصلی آن صهیونیست‌ها هستند.

وی در پایان گفت: امروز ما در اثر استقلال و پیشرفتی که داشتیم توانستیم به عنوان اولین کشور پایگاه آمریکا را بزنیم، این پیشرفت بدون غارت و جنایت را ما از امام راحل آموزش دیدیم در حالی که پیشرفت کشورهای غربی همراه با جنایت و نقص است که به زندگی بشریت ضربه وارده کرده است.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید