برای اجاره ویلا ارزان قیمت‌ در شمال کدام شهرها بهترند؟


شمال که می‌خواهیم برویم، همه‌اش به فکر این هستیم که کدام شهر برای شمال‌گردی بهتر است. بعضی‌ها می‌گویند سمت نور بروید و جنگل لاویج را ببینید. عده‌ای دیگر هم رامسر و دالان بهشت جنگل دالخانی را با هیچ...

شمال که می‌خواهیم برویم، همه‌اش به فکر این هستیم که کدام شهر برای شمال‌گردی بهتر است. بعضی‌ها می‌گویند سمت نور بروید و جنگل لاویج را ببینید. عده‌ای دیگر هم رامسر و دالان بهشت جنگل دالخانی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند. خلاصه این که همیشه برای اجاره ویلا در شمال فکرمان مشغول است و نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

البته حق هم داریم. شمال آن قدر جای دیدنی دارد که باید چند هفته برایش وقت گذاشت تا بشود همه جاهایش را گشت. ولی برای مسافرت رفتن باید یک مقصد مشخص انتخاب کرد. اگر شما باشید، در کدام شهر شمال ویلا اجاره می‌کنید؟

هر کسی یک جواب به این سوال می‌دهد. ولی برای این که کارتان راحت‌تر شود و مدام در فکر نباشید، می‌خواهیم بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال را معرفی کنیم. بعدش می‌توانید با خیال راحت دنبال اجاره ویلا ارزان قیمت در شمال باشید.

برای اجاره ویلا ارزان قیمت‌ در شمال کدام شهرها بهترند؟

پیشنهاد ۱ برای اجاره ویلا در شمال: چالوس

در شمال‌گردی مسافرهای کمی‌ حواسشان به چالوس هست. چالوس را همه بیشتر به خاطر جاده‌اش می‌شناسند. ولی هم در خود شهر و هم اطرافش، جاهای دیدنی و فوق‌العاده بکری پیدا می‌شود.

اجاره ویلا در چالوس یک خوبی دیگر هم دارد. چالوس یک جورهایی در مرکز شمال است. سمت راستش گرگان و ساری و آمل هستند و سمت چپش هم رامسر و رشت و لاهیجان. پس اگر در چالوس اقامت داشته باشید، می‌توانید برای رفتن به هر جایی در شمال برنامه بریزید.

چالوس برای آن‌هایی که دنبال اجاره ویلا ارزان قیمت در شمال هستند هم جای مناسبی است. در شهر می‌شود ویلاهایی مناسب با قیمت‌های کم و به‌صرفه پیدا کرد. در چالوس امکان اجاره کلبه جنگلی هم هست. به خصوص با وجود جاهایی مثل پارک جنگلی فین. در چالوس و اطرافش مکان‌های بکر زیاد پیدا می‌کنید. مثلا مرداب هسل که رنگش در فصل‌های مختلف عوض می‌شود.

برای اجاره ویلا در شمال چالوس گزینه مناسبی است. هم جای دیدنی زیاد دارد، هم به بقیه شهرها و جاهای دیدنی شمال نزدیک است.

پیشنهاد ۲ برای اجاره ویلا در شمال: رامسر

وقتی در رامسر ویلا اجاره می‌کنید، با یک تیر چند نشان می‌زنید. رامسر در منطقه‌ای است پر از مکان‌های عالی برای گشتن و استراحت کردن. بعد اینجا در کل یک شهر توریستی است. یعنی از قدیم همیشه مسافرها در آن رفت و آمد داشته‌اند. پس در رامسر امکانات خوبی برای گردشگرها هست. هر نوع ویلایی که بخواهید را می‌توانید در رامسر پیدا کنید.

رامسر یک جورهایی در شمال مرکزیت دارد. یعنی همه نوع جاذبه‌های اطرافش پیدا می‌شود.. مثلا می‌شود 30 کیلومتر از شهر دور شد و به جنگل دالخانی و دالان بهشت رفت. یا این که مسیر سرولات را در پیش گرفت و در رستوران خاور خانم، مرغ شکم‌پر شمالی سفارش داد.

در خود رامسر جای تاریخی هم پیدا می‌شود. دیگر همه اسم کاخ مرمر را شنیده‌اند. کاخی که شاه برای خودش ساخته بود و حالا ساختمان و موزه‌اش برای گردشگرها قابل دیدن است.

اگر شمال را به شرق و غرب تقسیم کنیم، رامسر را می‌شود مرکز بخش غربی دانست. پس برای اجاره ویلا در شمال، رامسر را حتما در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ۳: اجاره ویلا در محمودآباد

محمودآباد در بخش شرق شمال، تقریبا مرکز به حساب می‌آید. یعنی وقتی در محمودآباد هستید، می‌توانید تمام جاهای شرق شمال را بگردید.

از محمودآباد می‌توانید با یک ساعت و نیم رانندگی به فیلبند برسید. حتما درباره ابرهای فیلبند و زیبایی‌های کم‌نظیرش داستان‌هایی شنیده‌اید. یا این که به جنگل لاویج بروید و مزه عسل صخره‌ای و تمشک وحشی را امتحان کنید.

در محمودآباد همه جور ویلایی پیدا می‌شود. آن‌هایی که دنبال اجاره ویلا ارزان قیمت در شمال هستند، در محمودآباد جاهای خوبی پیدا می‌کنند.

خود شهر هم امکانات خوبی دارد. به هر حال محمودآباد از شهرهای قدیمی ‌و معروف شمال است و هر چیزی که بخواهید، در آن پیدا می‌شود. برای اجاره ویلا در شمال حتما محمودآباد را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ۴ : اجاره ویلا در رشت

رشت را به این دلیل انتخاب کردیم که هم مرکز استان است، هم جای تاریخی و دیدنی در خود شهر و اطرافش زیاد پیدا می‌شود.

درباره رشت بد نیست بدانید که اینجا مرکز معماری شمال هم هست. یعنی می‌شود در آن خانه‌هایی قدیمی ‌با معماری اصیل شمالی پیدا کرد. ولی اگر به این جور چیزها علاقه‌مند هستید، به میدان اصلی بروید. اینجا ساختمان‌های قدیمی ‌و تاریخی زیادی برای دیدن پیدا می‌کنید.

در کل رشت یکی از مرکزهای اصلی شمال است. هم شهرک‌های ویلایی اطرافش زیاد هستند، هم کلبه‌های جنگلی و ویلاهای ساحلی و خانه‌های روستایی.

اگر اهل رستوران‌گردی باشید، در رشت خیلی بهتان خوش می‌گذرد. بهترین رستوران‌های شمال را در رشت می‌شود پیدا کرد.

می‌توانید با کمی ‌رانندگی به ماسوله و فومن هم بروید و قلعه رودخان و بازار سنتی شمال را از نزدیک ببینید. رشت یک جای عالی برای اجاره ویلا در شمال است.

در شمال شهرهای مناسب دیگری هم هستند. ولی جاهایی که معرفی کردیم، بهترین‌هایشان به شمار می‌آیند.

حالا می‌دانید که موقع سفر به شمال باید در کدام شهر ویلا اجاره کنید. ولی چند سوال پیش می‌آید. این که چطور ویلا اجاره کنم؟ سراغ کدام شرکت بروم که مطمئن باشد؟ چطور ویلای دلخواه خودم را پیدا کنم؟

پینورست؛ گزینه‌ای مطمئن برای اجاره ویلا در شمال

برای اجاره ویلا ارزان قیمت‌ در شمال کدام شهرها بهترند؟ اجاره ویلا در شمال – اجاره ویلا ارزان قیمت در شمال

پینورست سایتی است که به طور آنلاین به گردشگرها ویلا اجاره می‌دهد. تمام ویلاهای پینورست بر اساس نمره‌های کاربران به تمیزی، دسترسی، رفتار حرفه‌ای میزبان، آرامش و دنجی محیط و البته ارزش واحد اقامتی نسبت به قیمت، به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید اول خوب گزینه‌هایتان را بررسی کنید و نزدیک‌ترین واحد به سلیقه‌تان را انتخاب کنید.

اگر با سایت‌های مطرحی مثل Airbnb و Hostelworld آشنایی دارید، پس کلیت پینورست را هم می‌شناسید. با توجه به این که تمام این سایت‌ها به کاربران داخلی خدمات نمی‌دهند، پینورست همان کار را مختص کاربران ایرانی انجام می‌دهد.

در پینورست ویلاهای ارزان‌قیمت و مناسبی پیدا می‌کنید. حالا بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال را می‌شناسید و می‌دانید از کجا باید ویلا اجاره کنید. پس چمدان‌تان را ببندید و آماده سفر به شمال شوید.

‌ ‌

**این محتوا تبلیغاتی است**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه