کشف یک تن و 139 کیلو مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر


کشف یک تن و 139 کیلو مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ایرانشهر و کشف بیش از یک تن و 139 کیلو انواع مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار محمد قنبری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با کار‌های گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر با استفاده از خودرو‌های تیز رو دست یافتند.
وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲ دستگاه سواری پژو در حال جابه جایی محموله مواد در محور «ایرانشهر-خاش» بودند، شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات نطقه متواری شدند.
سردار قنبری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، ماموران در پاکسازی از منطقه ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۳۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۲۷ کیلو و ۸۸۷ گرم تریاک، ۱۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان

کشف ۳۰۵ کیلوگرم حشیش

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰۵ کیلوگرم حشیش در مرز‌های حوزه شهرستان سیرکان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مرزداران گردان مرزی سیرکان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق مواد مخدر و انتقال آن به کشور مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: برای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر، مرزداران پس از شناسایی محل عبور به اجرای کمین پرداختند و در یک عملیات هدفمند با سوداگران مرگ به صورت مسلحانه درگیر شدند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این درگیری با آتش پرحجم مرزداران همراه بود و قاچاقچیان که تاب مقابله با مرزبانان را نداشتند در نهایت با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و در تاریکی شب از محل متواری شدند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای دستگیری متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران مرزبانی در این عملیات ۳۰۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید