مردم‌سیستان و بلوچستان همواره با حضور باشکوه خود در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند


مردم‌سیستان و بلوچستان همواره با حضور باشکوه خود در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:مردم این استان همواره با حضور باشکوه خود در انتخابات بویژه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان را ناامید و دوستان داخل و خارج از کشور را خوشحال کرده و می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی صبح امروز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب انتخابات جشن ملی محسوب می‌شود و شرکت در این صحنه مهم حق و تکلیفی است برای همه که بایدحضور پرشور داشته باشند.

وی ادامه داد:همه ارکان نظام امروز نقش خود را در انتخاب به خوبی ایفا می‌کنند زیرا حضور پرشور مردم در این عرصه مهم راه تحولات را برای کشور هموار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام است که در راس همه امور قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: باید مجلس شورای اسلامی قوی باشد که بتواند با شناخت خوبی از اوضاع کشور قوانین خوب و متناسب با فضا و نیاز کشور در ابعاد مختلف تصویب‌ و تنظیم کند و مهمتر از همه بر عملکر قوه مجریه و دستگاه‌های اجرایی‌نظارت داشته باشد.

امام جمعه زاهدان گفت:یکی از دستاوردها نظام اسلامی تحقق عدالت است که در این مسیر مجلس قوی می‌تواند عدالت خواه باشد و به دنبال محقق کردن آرمان‌های انقلاب باشد.

وی بیان کرد: مجلس قوی می‌تواند در برابر تهدیدات دشمن مقاومت کند و از خود ضعف نشان ندهد و همان‌طور که مردم مقاوم هستند نماینده در مجلس مقاوم در برابر دشمن بیاسند و راه انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای بزرگوار بویژه سپهبدحاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

دشمن در تلاش برای کمرنگ‌جلوه دادن تاثیر انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: دشمن در تلاش است که تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سطح جهان را کمرنگ‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی در سطح جهان صادر شده و شاهد نفوذ آن و توسعه فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جوامع مختلف هستیم.
وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: دشمن با تبلیغات سوء، در حال تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در صحنههایی به مثل انتخابات هستند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: شرکت در انتخابات، وظیفه ملی، عقلی، شرعی و حق قانونی هر فرد است و توصیه میشود در اول وقت افراد دارای شرایط قانونی، پای صندوق رای آمده و رای خود را به صندوق اخذ رای بیندازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی