گزارش: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار دارد


گزارش: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار دارد

به نظر می‌رسد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار دارد و EA برنامه عرضه آن برای نسل نهم را دارد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. بنابر گزارش Kotaku، استودیو ریسپاون و EA قصد ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order 2 و عرضه آن برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی را دارند. EA پروژه‌ها مختلفی در دست توسعه دارد که بعضی پروژه...

به نظر می‌رسد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار دارد و EA برنامه عرضه آن برای نسل نهم را دارد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

بنابر گزارش Kotaku، استودیو ریسپاون و EA قصد ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order 2 و عرضه آن برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی را دارند. EA پروژه‌ها مختلفی در دست توسعه دارد که بعضی پروژه کوچک و مربوط به EA Motive است، ولی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دیگر دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. این بازی که سال گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شده بود که با وجود داشتن مشکلات و باگ‌های زیاد، بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان و بازیکنان گرفته بود. به همین خاطر جای تعجب ندارد دنباله آن در دست توسعه قرار دارد.

البته این شایعه‌‌ی مربوط به این خبر چند ماه پیش منتشر شده بود که فراخوان استودیو برای جذب نیروهای جدید، منبع آن بود. با این وجود گزارش سایت کوتاکو جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

Star Wars Jedi: Fallen Order 2 مسلما به دنباله داستان کل کستیس خواهد پرداخت. شاید در این بازی شاهد ارتقا سیستم مبارزاتی باشیم که از بازی سکیرو الگو گرفته شده بود. هنوز EA به این شایعه واکنشی نشان نداده و باید منتظر پاسخ رسمی آن‌ها باشیم.

گزارش: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار داردگزارش: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در دست ساخت قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...