رعایت اصول مشتری مداری باعث توسعه بازار می‌شود


رعایت اصول مشتری مداری باعث توسعه بازار می‌شود

حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، ضمن بازدید از اداره کل پست استان اصفهان از ناحیه پستی نشاط و دفتر پست میدان امام خمینی (ره) و اداره امور پستی بازدید و با پرسنل این دفاتر دیدار و گفتگو کرد.

رعایت اصول مشتری مداری باعث توسعه بازار می‌شودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این سفر بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست و حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان او را همراهی کردند.

غضنفری با حضور در اداره توزیع پست استان و دیدار با موزعین اظهار داشت: شرکت ملی پست با رسالت خدمت رسانی و استفاده از تمامی امکانات در راستای تکریم مردم، لازم است در روز‌های پایانی سال خدمات توزیع را به نحو مطلوب و به موقع انجام دهد.

معاون فنی و بازرگانی ضمن تاکید بر توزیع به موقع، بهبود کیفیت و سرعت در توزیع مرسولات پستی، اذعان داشت: با انجام تعهدات به مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری، ضمن حفظ مشتریان موجود می‌توانیم زمینه توسعه بازار را فراهم نمائیم.

بیشتر بخوانید: استفاده پستچیان از موتور سیکلت برقی باعث کاهش آلودگی و مصرف سوخت می‌شود

غضنفری در دیدار با موزعین اعلام کرد: به زودی پرداختی‌های مازاد به موزعین بر اساس سامانه و سیستم مبادله توزیع انجام می‌شود.

وی ضمن حضور در واحد‌های قبول داخله و خارجه پست استان به ارایه سرویس‌های اعتباری پستی اشاره کرد و افزود: به زودی با استفاده از بخش خصوصی این خدمات در کشور ارائه خواهد شد.

در این بازدید بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار نیز نکاتی را در خصوص بخش بندی بازار جذب، ایجاد و توسعه خدمات پستی و شناسایی بازار‌های جدید یادآور شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج