مجلس عزاداری شهادت امام علی هادی (ع) در حرمین عسکریین


مجلس عزاداری شهادت امام علی هادی (ع) در حرمین عسکریین

آستان مقدس حرمین عسکریین اعلام کرد: مجلس عزاداری به مدت سه شب به مناسبت شهادت امام علی هادی(ع) در این حرمین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العسکریین، به مناسبت سالروز شهادت امام علی هادی (علیه السلام)، دبیرخانه آستان مقدس امامین عسکریین، مجلس عزاداری را به همین مناسبت در سه شب اول ماه رجب المرجب در صحن مطهر عسکریین برگزار می کند.

این مجلس عزاداری در ساعت 19 در صحن مطهر برگزار می شود و شیخ «حسن العیدانی» از علمای شیعه عراق در این سه شب درباره ویژگی ها و سیره زندگی امام هادی(علیه السلام) سخنرانی می کند.

در شب اول این مجلس عزادری ملا«مصطفی السودانی»، در شب دوم ملا «عمار السماوی» و در شب سوم ملا«عمار الکنانیّ» به نوحه خوانی می پردازند.

در همین حال، بخش خدمات متعلق به دبیرخانه آستان مقدس عسکری، مفروش کردن داخل و اطراف این حرم مقدس را برای ارایه خدمات بهتر به زایران که برای مراسم عزاداری شهادت امام هادی(علیه السلام) به این حرم می آیند، آغاز کرد.

«مهند مکی» معاون رئیس بخش خدمات، گفت: این بخش با یک هزار و 500 تخته فرش فاخر داخل حرم و صحن شریف و رواق امام هادی(علیه السلام) را مفروش کرده است. همچنین قرار است با بیش از دو هزار تخته فرش صحن باب القبله، اطراف باب المراد و صحن سیده نرجس را مفروش کنند.

وی افزود: بخش خدمات به معطرکردن روزانه این حرم در طول نماز و آماده سازی سیستم خنک کننده این حرم اقدام می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران