اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر


در روستای کرنگ کفتر که در شهرستان گالیکش در استان گلستان واقع شده است ، اقامتگاه بومگردی ناژو قرار دارد . به دلیل قرارگیری این روستا در نزدیکی جنگلهای انبوه گلستان دارای منظره ای بسیار زیباست .در وصف این اقامتگاه می توان به 6 باب اتاق سنتی با ظرفیت کلی 50 گردشگر اشاره کرد .اقامتگاه […] نوشته اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر اولین بار در جامع ترین...

در روستای کرنگ کفتر که در شهرستان گالیکش در استان گلستان واقع شده است ، اقامتگاه بومگردی ناژو قرار دارد . به دلیل قرارگیری این روستا در نزدیکی جنگلهای انبوه گلستان دارای منظره ای بسیار زیباست .در وصف این اقامتگاه می توان به ۶ باب اتاق سنتی با ظرفیت کلی ۵۰ گردشگر اشاره کرد .اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر با مدیریت مجتبی عرب کوهسار در شهریور ۹۷ افتتاح گردید.

اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر

این اقامتگاه در دو طبقه با عرصه ۵۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود ۱۶۰ مترمربع ساخته شده است . در این اقامتگاه بوم گردی انواع غذا های محلی، آش ها و پلو های مخصوص محلی با برنج محلی دم سیاه مانند ماش پلو، گوجه آش، بولامه، بوروک، چکدرمه، ماش پتی خارش، آش ماست، باسترمه و هلی آش برای گردشگران تهیه و طبخ می شود،

همچنین امکان خرید صنایع دستی و اسب سواری در کوهستان نیز برای گردشگران فراهم شده است. اقامتگاه کرنگ کفتر اولین اقامتگاه بومگردی شهرستان گالیکش است که در فاصله ۱۷کیلومتری گالیکش قرار گرفته است. اقامتگاه در ۲طبقه واقع شده است. طبقه همکف این اقامتگاه دارای دواتاق خواب و هال و آشپزخانه کاملا کاهگلی وسنتی میباشد. در حیاط اقامتگاه آلاچیق، اب نمایی زیبا، تاب درختی وبخاری هیزمی و کباب پز سنتی و تنور سنتی قرار گرفته است.
جاذبه های طبیعت گردی زیادی همچون آبشار کرنگ کفتر و مناطق بکر و دیدنی این منطقه بی نظیرترین از نظر ارتفاع و سنگهای پلکانی اش و تخت روسها و غار هفت خانه که همگی تقریبا یک کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارند مورد توجه گردشگران واقع شده است.

اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر

امکانات اقامتگاه ناژو کرنگ کفتر

پارکینگ غیرمسقف
اینترنت نامحدود رایگان
توالت ایرانی
توالت فرنگی
حمام اشتراکی
آشپزخانه عمومی
تلویزیون
باربیکیو
تراس
راهنمای تور گردشگری
سرویس گرمایشی اسپلیت

اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر

جاهای دیدنی اطراف اقامتگاه ناژو کرنگ کفتر

چشمه دیوانه و آبشار کرنگ کفتر
روستای قلعه قافه
چشمه لال
روستای فارسیان
روستای لته نوروز علی
غار فرنگ
منطقه حفاظت شده لوه
پارک ملی گلستان
آبشار مبارک آباد
آبشارهای یکه سور
قله خواجه قنبر
آبشار ساسنگ

اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر

اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر
اقامتگاه بوم گردی ناژو کرنگ کفتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا