هیأت جبهه مردمی فلسطین در لبنان: مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین مادری


هیأت جبهه مردمی فلسطین در لبنان اعلام کرد: مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین مادری است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، هیأتی از جبهه مردمی فلسطین به ریاست ابوکفاح دبور با حسن حب الله مسئول روابط فلسطینی در جنبش حزب‌ الله لبنان دیدار کرد. در این دیدار حمله هفته جاری رژیم صهیونیستی به غزه، سوریه و تجاوز به پایگاه‌های مجاهدان در سوریه محکوم شد و قهرمانی‌های مردم غزه و کرانه باختری در مقابله با این رژیم گرامی داشته شد. همچنین در این دیدار به بی احترامی اخیر صهیونیست‌ها به پیکر یک شهید فلسطینی در مرز نوار غزه و حمل پیکر وی با بولدوزر نیز پرداخته و این اقدام زشت و غیر انسانی محکوم شد. دو طرف بر تعهد به گزینه مقاومت تأکید و اعلام کردند، این دشمن جز زبان زور نمی‌فهمد.

دبور شهادت فرماندهان حزب‌الله در راه فلسطین را به این جنبش تبریک گفت: بر مخالفت با طرح شوم معامله قرن تأکید کرد و افزود، مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین و مقدسات و ایجاد دولت فلسطینی با مرکزیت قدس است. حب‌الله نیز ضمن تأکید بر وحدت موضع فلسطینی اعلام کرد، اراده ملت فلسطین و همت آزادگان این طرح شوم و تمام مزدوران و خیانتکاران را که با عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند، کنار خواهد زد.
هیأت جبهه مردمی فلسطین همچنین با حضور در روضه الشهیدین بیروت، به مقام شامخ شهدای مقاومت از جمله حاج عماد مغنیه ادای احترام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان