محور بازفت چهارمحال و بختیاری به اندیکای خوزستان مسدود شد


محور بازفت چهارمحال و بختیاری به اندیکای خوزستان مسدود شد

شهرکرد- ایرنا-فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها، گفت: محور بازفت به اندیکای خوزستان در منطقه شیمبار زیر آب رفته و مکان تردد در این محور وجود ندارد.

هوشنگ مصطفوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران که از شهرستان کوهرنگ قصد سفر به استان خوزستان دارند باید جاده جایگزین که محور ایذه است را انتخاب کنند.

وی ادامه داد:به همه مسافران و مردم منطقه توصیه می‌شود که با توجه به شدید شدن حجم سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و در مکان‌های امن ساکن شوند.

مصطفوی با بیان اینکه تمامی مسیرها و گردنه‌های این شهرستان باز است و مشکلی در خصوص تردد وجود ندارد، تصریح کرد: این در حالی است که باید در توجه به هشدارهای مدیریت بحران، راهداری و پلیس‌راه اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به وارد خسارت‌هایی به زمین‌های کشاورزی، مزارع، زیرساخت‌ها و خانه‌های روستایی این شهرستان، خاطرنشان کرد: مسئولان در حال برآورد میزان خسارت‌های وارده هستند.

به گزارش ایرنا، در پی وقوع سیلاب روز سه‌شنبه در شهرستان کوهرنگ اهالی ۸ روستای این شهرستان خروج اضطراری داده و در مکان امن ساکن شده‌اند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا اواسط روز چهارشنبه در این استان تداوم دارد و برای شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان