برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در یزد لغو شد


برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی  در یزد لغو شد

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد از لغو تمامی برنامه‌های همایشی و تجمعی هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در راستای پیشگیری و شیوع ویروس کرونا در این استان خبر داد.

برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی  در یزد لغو شدبه گزارش ایکنا از یزد، سعدی زارع‌شاهی، رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد 7 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندسازی و نیاز سنجی آموزش‌های لازم و به‌روز رسانی دانش و آگاهی مربیان پرورشی و تربیتی از وظایف این حوزه است.

زارع‌شاهی از برگزاری جشنواره الگوی برتر درس تفکر و سبک زندگی ویژه پایه‌های هفتم و هشتم خبر داد و افزود: خوشبختانه این جشنواره که دبیرخانه آن نیز در این استان واقع شده، مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در استان گفت: به این مناسبت هر ساله برنامه‌های متعددی در سطح استان از جمله میدان امیرچقماق و برنامه‌هایی در قالب همایش پیشکسوتان و مربیان پرورشی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

زارع‌شاهی یادآور شد: برنامه‌هایی که به صورت همایشی و تجمعی به مناسبت این هفته تدارک دیده شده بود به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شد.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان