انتصاب یک زن در معاونت توسعه مدیریت استانداری خوزستان


انتصاب یک زن در معاونت توسعه مدیریت استانداری خوزستان

اهواز - ایرنا - غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حکمی پروانه ولوی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

به گزارش ایرنا ولوی نخستین زن در جایگاه معاونت استانداری خوزستان است و پیش از وی در هیچکدام از پست های معاونت این استانداری، زنان عهده دار مسئولیت نبوده اند.

ولوی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز است، وی اصالتا خوزستانی است و تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به اتمام رسانده است.

معاونت آموزش دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه شهید چمران اهواز ازجمله فعالیت‌های وی است.

او علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی به راهنمایی، مشاوره و داوری پایان‌نامه‌های دانشجویان نیز مشغول است و تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر درآورده که از جمله آنها می توان به "سازنده‌گرایی دیدگاهی نو در تعلیم و تربیت"، "بررسی مقایسه‌ای مدیریت تعارض از دیدگاه اسلام و سایر مکاتب علمی" و "تربیت اخلاقی در سیره تربیتی پیامبر و ... اشاره کرد.

از مدتها پیش نیز کمپین هایی درمیان فعالان اجتماعی خوزستان برای انتصاب یک زن در یکی از معاونتهای استانداری خوزستان شکل گرفت که خواستار حضور بیشتر زنان در مدیریتهای عالی استان بودند.

پیش از این کیامرث حاجی زاده ، سرپرستی معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک