انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا در حرم حضرت «سید علاءالدین (ع)» شیراز


انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا در حرم حضرت «سید علاءالدین (ع)» شیراز

احلامیان گفت: حرم حضرت «سید علاءالدین (ع)» تعطیل نیست و تمام اقدامات پیشگیرانه در مورد شیوع بیماری کرونا در آن به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی احلامیان» از عدم تعطیلی حرم حضرت «سید علاءالدین حسین‌بن‌موسی ‌الکاظم(ع)» در شیراز، گفت: این حرم مطهر تعطیل نیست و تمام اقدامات پیشگیرانه در مورد شیوع بیماری کرونا در آن به انجام می رسد.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین (ع) افزود: ضدعفونی کردن مستمر قسمت‌های مختلف حرم مطهر و مضجع شریف حرم، شستشوی مرتب و به‌ صورت روزانه صحن و سرای حرم، طی این ایام در حرم مطهر «حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)» معروف به «آستانه» انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به دستور تولیت آستان مقدس «حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)»، طی اقدامات پیشگیرانه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از همان ابتدا فرش‌های حرم مطهر جمع‌آوری و برای شستشو به اماکن شستشوی فرش انتقال داده شد و روزی یک ‌بار نیز شبستان‌های حرم مطهر شستشو و ضدعفونی می‌شود.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، تاکید کرد: علاوه بر این‌، بنرهای راهنمایی همراه با پیام‌های بهداشتی در نقاط مختلف این حرم مطهر برای رؤیت زائران نصب شده است.

وی ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی حرم مطهر‌ به‌ صورت مستمر ضدعفونی شده و کفشداری حرم نیز تعطیل شده و کیسه‌های نایلونی یک بار مصرف در اختیار زائران قرار داده می‌شود.

احلامیان اعلام کرد: در قسمت بازرسی نیز خدام حرم، بازرسی را از طریق وسایل الکترونیکی انجام می دهند و هیچگونه تماسی با زائران ندارند.

وی ادامه داد: متسفانه با اینکه چندین بار مراجعه و حتی مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است اما تا کنون ماده ضد عفونی دست در اختیار این حرم مطهر قرار داده نشده است و ضد عفونی دست‌ها به وسیله پدهای الکی و اسپری‌های الکل رقیق شده، انجام می شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات