شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از هزار تن گذشت


شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از هزار تن گذشت

بنابر اعلام منابع دولتی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به هزار و 49 نفر رسید.

شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از هزار تن گذشت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، بنا به اعلام مقامات دولتی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز هزار نفر عبور کرد.

رئیس بخش حفاظت شهری ایتالیا امروز شنبه اعلام کرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۹ نفر رسید.

این مقام ایتالیایی اعلام کرد در حال حاضر هزار و ۴۹ نفر به این ویروس مبتلا شدند، ۲۹ تن فوت کرده و ۵۰ نفر نیز بهبود یافتند.

این مقام ایتالیایی گفت از بیشتر افرادی که دارای علائم خفیف یا متوسط کرونا هستند، خواسته ایم تا خود را در منزل قرنطینه کنند. ۱۸ هزار آزمایش در بیمارستان‌های سراسر ایتالیا برای تشخیص افراد مبتلا به کرونا صورت گرفته است.

ویروس کرونا که از شهر ووهان در استان هوبئی چین شیوع پیدا کرده، محدوده شیوع خود را به ۵۷ کشور افزایش داده است.

چین امروز شنبه از جان باختن ۴۷ فرد دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. با احتساب این ۴۷ نفر تعداد جان باختگان کرونا در چین در مجموع به ۲۸۳۵ نفر رسید. کمیسیون ملی بهداشت چین از ۴۲۷ مورد جدید مبتلا به کرونا خبر داد که با احتساب آنها، تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور در مجموع به ۷۹ هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

مقامات سازمان جهانی بهداشت معتقدند شیوع ویروس موسوم به COVID-۱۹ در یک بازار مواد غذایی در ووهان چین آغاز شد که حیوانات زنده و مرده در آن فروخته می‌شوند. طبق برخی از تئوری‌ها، این بیماری ممکن است در اصل توسط خفاش‌ها یا پانگوولین‌ها [نوعی مورچه خوار] منتقل شده باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا