طعنه پیشکسوت استقلال ؛ در این صورت وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد


طعنه پیشکسوت استقلال ؛ در این صورت وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد

پیشکسوت استقلال گفت: حتم دارم اگر سمت مدیرعاملی استقلال را به «عبدالرضا موسوی» می‌دادند وزیر ورزش و جوانان از نظر او استقلالی‌ترین آدم کره‌زمین بود. نوشته طعنه پیشکسوت استقلال ؛ در این صورت وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طعنه پیشکسوت استقلال ؛ در این صورت وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد

مهدی فنونی‌زاده: با مدیرعاملی موسوی، وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵
طعنه پیشکسوت استقلال ؛ در این صورت وزیر ورزش استقلالی‌ترین آدم می‌شد

پیشکسوت استقلال گفت: حتم دارم اگر سمت مدیرعاملی استقلال را به «عبدالرضا موسوی» می‌دادند وزیر ورزش و جوانان از نظر او استقلالی‌ترین آدم کره‌زمین بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی فنونی‌زاده اظهار داشت:

باید قبول کرد با شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان شانس‌ این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ شد. اما هنوز جام حذفی برای آبی‌پوشان به پایان نرسیده است و آنها شانس اول قهرمانی هستند.

وی افزود:

در شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان نقش موسوی که خدا را شکر از هیات مدیره باشگاه استقلال رفت غیر قابل انکار است و باید گفت استقلال به این شخص باخت نه حریف خود.

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

موسوی شب قبل از دیدار استقلال با حرف‌های نسنجیده خود تیم را به حاشیه برد و باعث شد تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم بریزد.

مهدی فنونی‌زاده تصریح کرد:

موسوی مصاحبه می‌کند و می‌گوید و وزیر ورزش و جوانان پرسپولیسی است، من کاری ندارم وزیر ورزش طرفدار کدام تیم است، اما ای کاش آدم‌ها وقتی در مسند کار هستند حرفی را بر زبان آورند نه وقتی می‌روند.

وی تاکید کرد:

من حتم دارم اگر سمت مدیرعاملی استقلال را به موسوی می‌دادند وزیر ورزش و جوانان از نظر او استقلالی‌ترین آدم کره‌زمین بود. همه باید از کادر فنی استقلال حمایت کنند تا این تیم بتواند به آن جایگاهی که شایسته نامش است برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا