تصادف جاده سنندج‌ - دیواندره موجب مرگ 2 نفر شد


تصادف جاده سنندج‌ - دیواندره موجب مرگ 2 نفر شد

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده پلیس راه کردستان گفت: تصادف رانندگی در جاده سنندج به دیواندره میان یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پراید، منجر به مرگ 2 نفر شد.

سرهنگ عیسی گوهری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خودروی کامیون از سمت سنندج به دیواندره و خودروی سواری پراید از جهت عکس در حال حرکت بودند که تجاوز به چپ کامیون منجر به وقوع این تصادف می‌شود.

وی اضافه کرد: هر ۲ قربانی این تصادف که در نزدیکی روستای عباس آباد رخ داد، راننده و سرنشین خودروی سواری پراید بودند.

سرهنگ گوهری با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر استان افزود: در جاده‌های شهرستان‌های سقز، بانه، مریوان و دیواندره شاهد بارش برف و باران هستیم.

وی با بیان اینکه در زرینه شهرستان دیواندره هم بارش برف مشاده می‌شود، یادآور شد: جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتر، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله مناسب رانندگی کنند.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می‌شود. جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه‌ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید