بازیکن پیشین پرسپولیس : آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است


بازیکن پیشین پرسپولیس : آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است

نماینده ایران در تورنمنت رسمی فوتبال پایه فدراسیون قطر در آکادمی آسپایر با یک برد و یک شکست به کار خود پایان داد. نوشته بازیکن پیشین پرسپولیس : آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس : آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است

لیث نوبری : باید تشکر ویژه ای از فدراسیون فوتبال قطر و مدیریت آکادمی آسپایر داشته باشم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۴
بازیکن پیشین پرسپولیس : آکادمی آسپایر دانشگاه فوتبال است

نماینده ایران در تورنمنت رسمی فوتبال پایه فدراسیون قطر در آکادمی آسپایر با یک برد و یک شکست به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیث نوبری بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و پاس تهران که همچون بسیاری از پیشکسوتان در کنار کارشناسی و حضور در کلاس های مربیگری تصمیم به برپایی آکادمی های فوتبال برای استعدادیابی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان کرده بود با دعوت رسمی آکادمی آسپایر شاگردان خود را به نمایندگی از ایران به مدت یک هفته به دوحه برد تا مثل بسیاری از کشورها در کمپین رسمی لذت از فوتبال در آکادمی آسپایر دو بازی برگزار کند.

در این سفر یک هفته ای که به میزبانی آکادمی آسپایر دوحه به عنوان مرکز استعدادیابی فدراسیون قطر برگزار شد شاگردان زیر ۱۱ سال لیث علاوه بر بازدید از امکانات مدرن این مجموعه دو بازی هم برابر تیم منتخب آسپایر و نماینده تونس برگزار کردند که حاصل آن یک برد و یک شکست بود. شاگردان لیث همچنین در این مدت در کلاس های توجیهی با حضور کارشناسان حاضر در آکادمی آسپایر شرکت و با جدیدترین متدهای آموزشی چه فنی چه روحی روانی آشنا شدند.

لیث نوبری این سفر را برای شاگردانش تجربه ای بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد با رایزنی های بیشتر فرصت در اختیار سایر استعدادهای فوتبال ایران نیز قرار بگیرد تا از این موقعیت بهره ببرند. او گفت:

« باید تشکر ویژه ای از فدراسیون فوتبال قطر و مدیریت آکادمی آسپایر داشته باشم که برای حضور این بازیکنان مستعد در دوحه تلاش زیادی کردند. امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران توجه بیشتری برای حضور در چنین مکان هایی برای تیم های فعال در مدارس فوتبال داشته باشد چون آکادمی آسپایر همچون دانشگاه فوتبال است که حتی یک روز حضور در آن می تواند به رشد بیشتر فوتبال ایران در بحث استعدادیابی و حرفه ای تر شدن آنها کمک کند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی